در حال بارگذاری ...
خاطره نگاری تئاتر شهر از حضور یک هنرمند

وقتی استاد به تماشای «اعتراف» نشست - آقای کشاورز شما تاج سر ما هستی

یکی از آخرین آثار نمایشی که زنده یاد محمد علی کشاورز به تماشای آن نشست تئاتر «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی در ۲۳ مرداد ماه ۱۳۹۶ و در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر بود.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، استاد محمد علی کشاورز از جمله هنرمندانی بود که در زمان حیات پربارش همواره به حضور تئاتر در سبد فرهنگی خانوارها توجه ویژه ای داشته و هر زمان که توانایی جسمی اش یاری می داد برای تشویق گروه های اجرایی و ایجاد انگیزه میان مردم به تماشای تئاتر می نشست.

یکی از آخرین آثار نمایشی که زنده یاد محمد علی کشاورز به تماشای آن نشست تئاتر «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی در 23 مرداد ماه 1396 و در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر بود. یک شب ویژه که با حضور استاد علی نصیریان به عنوان یکی از بازیگران اصلی این نمایش و رویارویی این دو استاد پیشکسوت پس از پایان اجرا، رویداد خاطره انگیزی را برای تئاتر شهر و مخاطبانش ثبت کرد.

شهاب حسینی کارگردان نمایش «اعتراف» بعد از پایان اجرا ضمن تقدیر از حضور محمدعلی کشاورز در تالار اصلی بیان کرد: طی روزهای اخیر با حضور استاد علی نصیریان در نمایش «اعتراف» شاهد هنرنمایی هنرمند بزرگی هستیم که وجودش برای همه ما افتخار است اما امشب تلالو این اجرا با یک خورشید دیگر دو چندان شد و آن حضور استاد محمد علی کشاورز است که در کنار شما عزیزان تماشاگر به تماشای نمایش ما نشستند.

زنده یاد محمد علی کشاورز هم در میان استقبال پرشور مخاطبان بیان کرد: من خودم را شاگرد علی نصیریان می دانم. او نمایشنامه نویس و بازیگر بزرگی است که همیشه در زندگی تئاتری من حکم استادی را داشته و من هرچه در هنر تئاتر ایران تجربه کردم از حضور علی نصیریان بوده است. [ ...] همگی شما عزیزان امشب زحمت کشیدید و بسیار عالی بازی کردید من به شخصه سر تعظیم پیش استاد نصیریان فرود می آورم و از شهاب حسینی به عنوان کارگردان و بازیگر نمایش تقدیر می کنم که حضور بسیار ارزشمندی را روی صحنه پیش روی تماشاگران ارائه دادید.

این بازیگر پیشکسوت در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: من در تمام طول عمرم از علی نصیریان بسیار آموختم اما اول از همه مواردی که از این هنرمند و همسر مهربانش یاد گرفتم صداقت و انسانیت بود که هیچ گاه آن را فراموش نمی کنم.

علی نصیریان هم خطاب به محمد علی کشاورز گفت: «آقای کشاورز عزیز شما همکار ما هستی، شما تاج سرما هستی و امشب با حضورتان همه ما را سرافراز کردی

 




نظرات کاربران