در حال بارگذاری ...
از اول مرداد؛

اجرای نمایش «بچه» در تالار چهارسو تئاتر شهر از سر گرفته می شود

اجرای نمایش «بچه» به کارگردانی افسانه ماهیان که از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از روز چهارشنبه اول مرداد در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر از سر گرفته می شود.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، نمایش «بچه» به کارگردانی افسانه ماهیان که از  بیست و هفتم بهمن ماه سال 1398 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت اما به دلیل شیوع ویروس کرونا روز چهارم اسفند ماه موقتا به اجرای خود پایان داد، از روز چهارشنبه اول مرداد ماه سال جاری بعد از پنج ماه توقف در اجرا، بار دیگر میزبان مخاطبان تئاتر در تالار چهارسو  خواهد بود.

نمایش «بچه» بازی فاطمه معتمدآریا، سعید چنگیزیان و شیوا فلاحی از تاریخ یاد شده ساعت 20 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

منوچهر شجاع طراح صحنه، لباس و نور، امیر اسمی طراح پوستر و بروشور، محمدرضا جدیدی آهنگساز و طراح صدا، بهروز سیفی اجرای صدا و موسیقی، مریم دیهول عکاس، روژان کرد نژاد منشی صحنه، مهدی صفرزاده مدیر صحنه و امیر سپهر تقی لو دستیار کارگردان و برنامه ریز عوامل اجرایی نمایش «بچه» هستند.

نمایش «بچه» به نویسندگی نغمه ثمینی ، کارگردانی افسانه ماهیان و بازی فاطمه معتمدآریا، سعید چنگیزیان و شیوا فلاحی از روز چهارشنبه اول مرداد ماه ، ساعت 20 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 50 هزار تومان در تالار چهارسو تئاتر شهر به صحنه می رود . این در حالی است که مخاطبان می توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سامانه www.irannamayesh.com مراجعه کنند.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ، برای رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی تالارهای تئاتر شهر جهت میزبانی از مخاطبان و هنرمندان پس از خرید بلیت که حداکثر آن در خرید سه عدد تعیین شده، یک عدد صندلی قبل و بعد برای حفظ فاصله گذاری در سامانه فروش بلیت غیر فعال می شود. ضمن اینکه همراه داشتن ماسک حین ورود تماشاگران به تالار اجرا الزامی است .

مدیریت مجموعه تئاتر شهرچندی پیش با انتشار شیوه نامه اجرایی و بهداشتی بازگشایی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر پیرو دستور العمل ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از انتشار اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، هرگونه اجرای عمومی آثار نمایشی در این مجموعه با حضور تماشاگران و هنرمندان را منوط به اجرای دقیق این شیوه نامه دانست.

 این شیوه نامه مبتنی بر چند فصل تنظیم شده که طی آن ضمن بیان جزییاتی از پروتکل های بهداشتی موارد مربوط به حضور تماشاگران – هنرمندان - کارکنان و سایر مراجعه کنندگان به واحدهای مختلف ، نحوه برنامه ریزی اجراهای کنونی و نمایش های آینده تالارهای مختلف تئاتر شهر، شرایط پذیرش مخاطبان برای تماشای آثار نمایشی و پیش بینی برای ارائه خدمات مناسب تر مورد توجه قرار گرفته است.




نظرات کاربران