در حال بارگذاری ...
پیام تبریک مجموعه تئاتر شهر

زحمات بی وقفه خبرنگاران تئاتر فراموش شدنی نیست

مدیریت و کارکنان واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر همزمان با فرا رسیدن هفدهم مرداد که مزین به روز خبرنگار است، پیام تبریکی را منتشر کردند.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر ، مدیریت و کارکنان واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر همزمان با فرا رسیدن هفدهم مرداد که مزین به روز خبرنگار است، پیام تبریکی را منتشر کردند.

در این پیام آمده است:

 

جان نباشد جز خبر در آزمون / هر که را افزون خبر جانش فزون

خبرنگاران عزیز، دوستان مهربان تئاتر شهر

 سلام و هزاران بار برکت و سلامتی نثارتان

در چنین روزهایی، بنا به آنچه در تقویم رسمی کشور به نیکی گنجانده شده، به مناسبت پاسداشت حضور ارزشمندتان، قلم های استوارتان و نگاه دقیق و دلسوزانه تان به رویدادهای مختلف، وجودتان را مانند همیشه ارج نهاده و در گرامیداشت روز خبرنگار با افتخار برای شما می ایستیم و یک خدا قوت ویژه نثارتان می کنیم.

بدون هیچ تردیدی، وصف واژه هایی که در چارچوب نگارش های اداری مرسوم این مناسبت ها همواره تکرار می شوند، بیانگر زحمات شبانه روزی، دلسوزانه ومهربانانه شما عزیزان اهل رسانه نیست و نخواهد بود.

مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر درسالهای اخیر صمیمانه قدردان پیگیری ها، انتقادات، پیشنهادات و نگاه تیزبینانه شما خبرنگاران گرامی حوزه تئاتر است. پس قطعا حضور یکایک شما خبرنگاران متعهد اهل تئاتر همواره مایه مباهات بوده و هست.

هفدهم مرداد ماه به عنوان روزخبرنگار نامگذاری شده؛ اما این افتخار ماست که نه فقط در مناسبت های مختلف رسانه ای و هنری، بلکه در تمام ایام سال میزبان شما فرهیختگان ارجمند رسانه های مختلف در مجموعه تئاتر شهر باشیم. پس  وقتی هر روزمان مزین به حضور ارزشمند شما رفقای ناب و فرهیخته باشد قطعا آن روز برای  ما«روز خبرنگار» است.

قلمتان پایدار و روزگارتان سرشار از سلامت و عافیت.

سعید اسدی ( مدیر مجموعه تئاتر شهر )

علیرضا سعیدی  و مهتا کریمی ( واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر)




نظرات کاربران