در حال بارگذاری ...
از یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه؛

آرش دادگر «اودیسه 2020» را در تالار چهارسو به صحنه می برد

نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» عنوان تازه ترین نمایش تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر است که از روز یکشنبه بیست وششم مرداد ماه سال جاری به کارگردانی آرش دادگر روی صحنه می رود.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، آرش دادگر از کارگردانان و بازیگران مطرح تئاتر کشورمان از روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه 1399 نمایش «اودیسه 2020» به نویسندگی امین طباطبایی را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می برد.

دادگر درباره محتوای این اثر نمایشی توضیح داد: «اودیسه 2020 درباره جنگ تروا و سازنده اسب چوبی است و اولیس شخصیت نمایش پس از ده سال آوارگی به خانه بازمی‌گردد.»

این کارگردان تئاتر پیش از این نمایش های «آژاکس»، «مکبث»، «کالون و قیام کاستلیون»، «طوفان»، «هملت»، «صبحانه برای ایکاروس»،«شاه لیر»، «اسب»، «او»، «بازگشت افتخار آمیز مردان جنگ» و تعدادی دیگری از آثار نمایشی را در تالارهای مختلف کارگردانی کرده بود.

امین طباطبایی(نویسنده)، آرش دادگر (کارگردان)، امین طباطبایی، آرش دادگر و ندا حبیبی (گروه بازیگران)، شهرام احمد زاده (مجری طرح و مشاور کارگردان)، عمار عاشوری (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، کیکاووس شکوهی (دستیار کارگردان)، جاهد قربانی (مدیر صحنه)، آرش دادگر (طراح صحنه )، علیرضا زندیه (طراح نور)، مرضیه برزی (طراح لباس)، امیر رجبی (طراح پوستر و بروشور) گروه اجرایی نمایش«اودیسه 2020» را تشکیل می دهند.

نمایش «اودیسه 2020» به نویسندگی امین طباطبایی و کارگردانی آرش دادگر از روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه ساعت 19:30 به مدت 75 دقیقه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر میزبان مخاطبان خواهد بود و علاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سامانه «تیوال» مراجعه کنند.




نظرات کاربران