در حال بارگذاری ...
در مجموعه تئاتر شهر صورت گرفت؛

تقدیم اجراهای جشنواره به پرستاری که در روز مادر شهید شد
قدردانی رییس تئاتر شهر از بانوان شاغل این مجموعه در روز گرمیداشت مقام زن

اجراهای پنجمین روز سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به فریبا اسماعیلی تقدیم شد؛ پرستاری که همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، شهید شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به نقل از خبرگزاری مهر ف روز چهارشنبه ۱۵ بهمن سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر پنجمین روز برگزاری خود را هم سپری کرد؛ روزی که همچون روزهای گذشته با اجراهای مختلف صحنه ای و خیابانی همراه بود. در این روز نمایش «سگدو» به کارگردانی عباس غفاری که در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بود.

پنجمین روز جشنواره تئاتر فجر که همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر حال و هوای دیگری به خود گرفت.

در این روز که مدیریت و روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر با اهدای یک شاخه گل، از بانوان فعال در این مجموعه قدردانی کردند، اجراهای پنجمین روز جشنواره سی و نهم به فریبا اسماعیلی تقدیم شد؛ پرستار مدافع سلامتی که خود مادر دختری ۷ ساله بود و سحرگاه ۱۵ بهمن سال ۹۹ و همزمان با روز مادر به شهادت رسید.

شهید فریبا اسماعیلی به مدت ۱۲ سال در بخش اورژانس و بخش های بالینی بیمارستان سابقه کار داشت.

یکی دیگر از اخباری که حال و هوای پنجمین روز سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را تحت خود قرار داد، خبر درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال تیم های پرسپولیس و استقلال بود که در عرصه سینما و تلویزیون هم به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده بود.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به میانه راه خود رسیده و در شرایط کرونایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده محدود از ظرفیت سالن ها به کار خود ادامه می دهد.




نظرات کاربران