در حال بارگذاری ...
در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر صورت گرفت؛

آرزوهای جهانی بهروزغریب پوردر افتتاحیه تئاتر موزیکال «جنگ و صلح»

بهروزغریب پور نویسنده، کارگردان و مدرس صاحب نام تئاتر کشورمان در اولین روز از به صحنه رفتن تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» که اجرای آن به دلیل اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای وضعیت نارنجی متوقف شده، از آرزوهای جهانی خود برای اثر بخشی یک اثر نمایشی در رسیدن به دنیایی سرشار صلح و عشق سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آیین افتتاحیه تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی یکشنبه شب هشتم فروردین ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر با حضور بهروز غریب پور و تعدادی دیگر از هنرمندان برگزار شد. این در حالی است که اجرای عمومی نمایش یاد شده مانند تمامی آثار نمایشی دیگر که از روز هشتم فروردین ماه اولین اجرای عمومی سال 1400 را به صحنه برده بودند، به دلیل اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا پس از اولین اجرا فعلا متوقف شده است.

بهروز غریپ پور بعد از امضای نمادین پوستر تئاترموزیکال «جنگ و صلح» گفت: من مدت ها بود که تئاتر ندیده بودم. به هر حال در این ماه های سخت خیلی ها از دیدن تئاتر محروم شدند اما امروز دیدن تئاتر «جنگ و صلح» برایم بسیار لذت بخش بود.

وی افزود: کاری که همه شما عزیزان انجام دادید پیامی داشت که نه تنها برای مردم کشورمان که برای همه جهانیان مهم است. اینکه چطور می توان با پیوند یکدیگر یک ارکستر هماهنگ بشری درست کنیم که سرشار از عشق باشد.

میثم یوسفی نویسنده، طراح و کارگردان تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» نیز در این مراسم با قدردانی از حضور هنرمندانی چون علی پاکدست، مریم اقبالی و شیرین یزدان بخش در اجرای افتتاحیه این اثر نمایشی موزیکال گفت: گرچه مراسم افتتاحیه نمایش ما به دلیل اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا برای تعطیلی تالارهای تئاتر و سالن های سینما یک اختتامیه موقت به حساب می آید، اما بسیار خوشحالم که امشب بعد از زحمت ها و تلاش هایی که در جهت تولید و اجرای این نمایش داشتم می توانیم شاهد اجرای عمومی اثری باشیم که با حمایت بسیاری از دوستان و همراهانم در شهر یزد تولید و پس از ارائه به جشنواره تئاتر عروسکی تهران – مبارک به تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر راه یافت.

این بازیگرو کارگردان در پایان صحبت های خود ابراز امیدواری کرد که طی روزهای آینده با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و بهبود وضعیت نارنجی شهرتهران ، هرچه زودتر شاهد بازگشایی تالارهای اجرای نمایش با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی باشیم.




نظرات کاربران