در حال بارگذاری ...
بر اثر بیماری سرطان؛

سیامک قطاعی از فعالان تئاتر و موسیقی دار فانی را وداع گفت
پیام تسلیت معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیامک قطاعی از فعالان جوان تئاتر و موسیقی صبح امروز دوشنبه ۱۰ خرداد چشم از جهان فروبست.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به نقل از خبرگزاری مهر ، سیامک قطاعی از فعالان جوان تئاتر و موسیقی ایران صبح امروز دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ بعد از دوره ای مبارزه با بیماری سرطان، چشم از جهان فروبست.

زنده یاد قطاعی در مقطعی از زمان در واحد تالارهای مجموعه تئاتر شهر به فعالیت مشغول بود. عضویت در گروه اجرایی پروژه موسیقایی «چند شب» نیز از دیگر فعالیت های زنده وی بود.

زنده یاد قطاعی که سابقه فعالیت در گروه های اجرایی تئاتر و موسیقی را داشت، طی سال های اخیر هم به عنوان راهنمای فرهنگی در مجموعه بنیاد رودکی و هم بخش حراست این بنیاد فعالیت کرد.

تسلیت معاون امورهنری برای درگذشت همکار بنیاد رودکی و مجموعه تئاتر شهر

سید مجتبی حسینی هم در پیامی برای درگذشت سیامک قطاعی، همکار جوان بنیاد رودکی و مجموعه تئاتر شهر نوشته است:

سیامک قطاعی از جوانان خوش خلق و همکار دلسوز و فعال بنیاد رودکی سال ها در برنامه ها و فعالیت های هنری خدمت کرد و زود از میان ما رفت.

مصیبت جانسوز درگذشت همکار عزیزمان را به همسر گرامی، خانواده ارجمندش و همکاران معاونت امور هنری و بنیاد رودکی تسلیت می گویم و برای آنها آرزوی صبر می کنم.  علو درجات را برای زنده یاد سیامک قطاعی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر  درگذشت این فعال جوان عرصه هنرهای نمایشی و موسیقی را به خانواده ایشان و جامعه هنری تسلیت می گوید.




نظرات کاربران