در حال بارگذاری ...
«جنگ و صلح» 31 خرداد ماه تمام می شود؛

تمدید اجرای نمایش های «مرفی» و «مرگ گرم» در تئاتر شهر

اجرای عمومی نمایش های «مرفی» در تالار سایه و «مرگ گرم» در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای عمومی نمایش های «مرفی» به کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه و «مرگ گرم» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر در تالار قشقایی تئاتر شهر تا روز چهارم تیرماه تمدید شد. این درحالی است که تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به کارگردانی میثم یوسفی روز دوشنبه سی و یکم خرداد ماه به اجرای خود در تالار چهارسو پایان می دهد.  

نمایش «مِرفی» به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی تا روز چهارم تیر ماه هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18:45  با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

نمایش «کنسرت مرگ گرم» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمدرضا عطایی فر نیز تا روز چهارم تیر ماه  ساعت 18 به مدت زمان 120 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان اجرای خود را در تالار قشقایی تئاتر شهر ادامه می دهد.

در تالار چهارسو تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میثم یوسفی تا روز دوشنبه 31 خرداد ،  ساعت 19:30 ، مدت زمان 40 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان روی صحنه می رود.

اجرای این  سه اثر نمایشی در حالی است که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت پنجاه درصدی تالارها و موارد مربوط به فاصله گذاری براساس شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد.




نظرات کاربران