در حال بارگذاری ...
در قالب یک یادداشت مطرح شد؛

اقدام یک کارگردان تئاتر برای معضل حریم «تئاتر شهر»

ایوب آقاخانی که طی سال‌های اخیر طراحی و گویندگی برنامه رادیویی «دیالوگ» را برعهده دارد با انتشار متنی از پیگیری مجدانه دست‌اندرکاران این برنامه برای تعیین تکلیف ماجرای حریم شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب آقاخانی نویسنده، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر که طی سال‌های اخیر طراحی و گویندگی برنامه رادیویی «دیالوگ» شبکه رادیویی نمایش را بر عهده دارد با انتشار متنی از پیگیری مجدانه دست‌اندرکاران این برنامه برای تعیین تکلیف ماجرای حریم تئاتر شهر طی ۲ برنامه گذشته خبر داد.

در متن منتشر شده از سوی ایوب آقاخانی آمده است:

«برنامه خبری - تحلیلی «دیالوگ» به تعبیری نخستین برنامه زنده رادیو نمایش در تاریخ این شبکه رادیویی به شمار می‌رود و عمری ۱۰ ساله دارد. این برنامه طی ۲ شنبه گذشته که تئاتر تعطیل بود، برای اعتراض به عدم رسیدگی به محیط پیرامون تئاتر شهر پس از پیگیری‌های رسانه‌ای مکرر، از مجموعه تئاترشهر روی آنتن شبکه نمایش رفت.

فقط ۲ سال است در تلویزیون و رادیو فریاد می‌زنیم که محیط پیرامون تئاتر شهر باید برای تماشاگرانش ایمن، دل‌انگیز، باصفا و مهم‌تر از همیشه در شأن یک فضای فرهنگی هنری می‌شود. وعده‌های بسیاری داده شده است اما هنوز تصاویر زشتی که ولگردها، معتادها و … پیرامون این مجموعه مقدس برای اهالی تئاتر ساخته‌اند رعب‌انگیز و ناراحت کننده است.

این برنامه در روز تعطیلی تئاتر به نشانه اعتراض به این کم توجهی مسئولان از مجموعه تئاترشهر روی آنتن رفت و تا زمانی که واکنش منطقی از مسئولان امر شاهد نباشیم به این مسیر ادامه خواهد داد.»

برنامه «دیالوگ» به صورت زنده هر شنبه ساعت ۲۱ از رادیو نمایش روی آنتن می‌رود.




نظرات کاربران