در حال بارگذاری ...
سمینار بین المللی نمایش های آیینی – سنتی به ایستگاه پایانی رسید

معرفی برگزیدگان جایزه جلال ستاری در تالار مشاهیر تئاتر شهر

هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی – سنتی روز سه شنبه شانزدهم آذرماه با برگزاری یک نشست ویژه و معرفی برگزیدگان «جایزه جلال ستاری» در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی که از روز چهاردهم آذر ماه با مدیریت علمی حمیدرضا اردلان  در  تالار مشاهیر تئاتر شهر آغاز شده ، روز سه شنبه شانزدهم آذر ماه با برگزاری یک ویژه برنامه علمی - پژوهشی و اهدای «جایزه جلال ستاری»  به کار خود پایان می دهد.
در این ویژه برنامه که از ساعت ۱۰ صبح  با ریاست جلسه ابراهیم گله دار زاده (مدرس دانشگاه و رییس مجموعه تئاتر شهر) آغاز می شود محمدحسین ناصربخت با موضوع «نقش جلال ستاری در ارتقا مطالعات دانشگاهی» ، لاله تقیان با موضوع «بازخوانی آثار تئاتری جلال ستاری»، سودابه فضائلی با پژوهش «دیالوگ میان هویت ملی و هویت فرهنگی» ، جمشید ملک پور با مقاله «درباره جلال ستاری» ، ناصرفکوهی با متن «گفتگو با جلال ستاری» و حمیدرضا اردلان با مقاله «زبان آیینی و تباین های دستور زبان» سخنرانی خواهند کرد.
براساس این گزارش  بعد از برپایی این نشست علمی، برگزیدگان جایزه جلال ستاری نیز طی مراسمی معرفی می شوند. ضمن اینکه تمامی بخش های مربوط به این برنامه به صورت زنده در فضای مجازی از جمله سامانه «تیوال» ، «تلویزیون تئاتر ایران»، صفحه اینستاگرام مجموعه تئاتر شهر و اداره کل هنرهای نمایشی پیش روی مخاطبان قرار داده خواهد شد.
شایان ذکر است همزمان با برگزاری مراسم اهدای «جایزه جلال ستاری» از پوستر این رویداد با طراحی بهرام شادانفر و الهام از عکس استاد جلال ستاری با هنرمندی مهدی حسنی رونمایی شد.




نظرات کاربران