در حال بارگذاری ...
روز چهارشنبه 24 آذرماه صورت گرفت؛

اقدام ارزشمند گروه اجرایی نمایش «بابا آدم» در تالار چهارسو
قدردانی از تلاش های «عموجلیلی» در تئاتر شهر

گروه اجرایی نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج که این روزها در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، دست به ابتکار جالب توجه و ارزشمندی زد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، گروه اجرایی نمایش «بابا آدم» که این روزها به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج روی صحنه است، روز چهارشنبه بیست و چهارم آذر ماه در یک ابتکار و اقدام ارزشمند از جناب جلیلی یکی از کارکنان پیشکسوت واحد خدمات مجموعه تئاتر شهر قدردانی کرد.

لیلی عاج پس از پایان اجرای روز چهارشنبه 24 آذرماه این اثر نمایشی کدر تالار چهارسو که ابراهیم گله دارزاده رییس، حسن جودکی معاون و شاهین رحمانعلی مسئول امور عمومی تئاتر شهر نیز حضور داشتند،  گفت:  تصمیم داریم در این روزهای باقی مانده اجرای نمایش «بابا آدم» در تئاتر شهر به سهم خود از کارکنان شریف و عزیز این مجموعه که در این مدت همراه گروه های نمایشی به ویژه گروه نمایش ما بودند قدردانی کنیم. امشب هم تصمیم گرفتیم در اولین روز قدردانی ها، از جناب جلیلی بزرگوار که ما به او «عموجلیلی» می گوییم، به سهم خود تشکر کنیم که طراوت سالن چهارسو در این روزها با او رقم می خورد.

نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج و بازی) به ترتیب ورود صحنه) جواد پورزند، الهام شعبانی، حمید محمدی، سید جواد حسینی، شهروز آقایی پور، مهتاب محسنی،  سیامک زین الدینی، رضا جوشنی، رامین قربانی  که این روزها با استقبال تماشاگران مواجه شده  هر روز ساعت 18:30 در تالار چهارسو تئاتر شهر پذیرای مخاطبان است.




نظرات کاربران