در حال بارگذاری ...
با حضور تعدادی از هنرمندان و پژوهشگران صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «اقتباس نمایشی کمیک از لطایف ملانصرالدین» درتئاتر شهر

آیین رونمایی از کتاب «اقتباس نمایشی کمیک از لطایف ملانصرالدین» نوشته هادی کیانی روز شنبه بیست و سوم بهمن ماه در تالار مشاهیر تئاتر شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آیین رونمایی از کتاب «اقتباس نمایشی کمیک از لطایف ملانصرالدین»  نوشته هادی کیانی روز شنبه بیست و سوم بهمن ماه در تالار مشاهیر  تئاتر شهر برگزار شد.

در این مراسم اردشیر صالح پور نویسنده و پژوهش گر نمایش های ایرانی با موضوع «بررسی طنز و کمدی در فرهنگ نمایشی ایرانی»، حسن ذوالفقاری نویسنده و پژوهشگر فرهنگ و ادبیات عامیانه با موضوع بررسی شخصیت «ملانصرالدین و فصول مختلف کتاب»، عبدالرضا فریدزاده نویسنده و منتقد تئاتر، آتش تقی پور با ارائه نکاتی درباره شیوه اجرایی آثار نمایشی هادی کیانی سخنرانی کردند.

هادی کیانی نویسنده این اثر پژوهشی تالیفی هم ضمن ارائه مطالبی درباره نحوه تدوین و تالیف کتاب به اجرای نمایش «روده درازی های یک مرده بی صاحب» به نویسندگی و کارگردانی وی درچهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اشاره و این اثر نمایشی را نمونه ای برای اجرای عملی تالیفاتش در کتاب عنوان کرد.

مرشد محسن میرزاعلی از هنرمندان شناخته شده عرصه نقالی هم در این مراسم به اجرای ویژه برنامه ای پرداخت که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

محمد حنیف ، محمد رضا روزبهانی ، محمد نجاری ، وحید چهل امیرانی، اصغر فریدی ماسوله ، کاظم شهبازی ،مرتضی وکیلیان ، مرشد ابوالفضل ورمرزیار و وجیهه کریمی از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند.




نظرات کاربران