در حال بارگذاری ...
در چارچوب برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تئاتر شهر آمد

معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تعدادی دیگری از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب هشتمین روز از برگزاری جشنواره تئاتر فجر با حضور در مجموعه تئاتر شهر به تماشای چند اثر محیطی و نمایش «بابا آدم» در تالار چهارسو نشست.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمود سالاری معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،احسان محمد حسنی رییس سازمان هنری رسانه ای اوج ، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی و خبرگزاری های معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود اله یاری سرپرست روابط عمومی معاونت امور هنری روز یکشنبه بیست و چهارم بهمن ماه با حضور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر از نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج  دیدن کردند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از آغاز اجرای نمایش «بابا آدم» دقایقی با ابراهیم گله دارزاده رییس مجموعه تئاتر شهر گفتگو کرده و در جریان فعالیت های این مجموعه در ایام برگزاری چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر قرار گرفت.

براساس این گزارش در روز هشتم از برگزاری چهلمین جشنواره بین المللی تئاترفجر نمایش های «بهشت حکیم الله» به کارگردانی مرجان قاسمی از ایلام در تالار سایه و «رگال» به کارگردانی ندافی از یزد در تالار قشقایی روی صحنه رفتند. این در حالی است که چند اثر نمایشی محیطی نیز در محوطه مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفتند. این در حالی است که محمد حسین نیرومند مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امورهنری و سینمایی تماشاگر ویژه این اجراها بود.

عکس ها از گروه عکس چهلمین جشنواره تئاتر فجر به سرپرستی رضا معطریان است.




نظرات کاربران