در حال بارگذاری ...
با حضور خیرالله تقیانی‌پور؛

اجرای تئاتر «ترقب» در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد

با حضور خیرالله تقیانی‌پور کارگردان مجموعه تلویزیونی نجلا، علی شهبازی، هوشنگ قوانلو و شیرین یزدان‌بخش تئاتر «ترقب» روز پنجشنبه پنجم اسفندماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر،با حضور خیرالله تقیانی‌پور کارگردان مجموعه تلویزیونی نجلا، علی شهبازی، هوشنگ قوانلو و شیرین یزدان‌بخش تئاتر «ترقب» روز پنجشنبه پنجم اسفندماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.این اثر نمایشی که درنخستین روز اجرا  با استقبال تماشاگران به صحنه رفت،  نوشته مسعود شامی و کارگردانی مسعود شامی و میلاد خرم است.

مسعود شامی و میلاد خرم که بیش از یک دهه است در حوزه‌هایی نظیر کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و تولید فعالیت می‌کنند و جوایز بسیاری از جشنواره های ملی و استانی در کارنامه‌شان دارند، این بار با کارگردانی مشترک نمایش «ترقب»  به مجموعه تئاتر شهر آمده‌اند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: « روایتی از سه دوره حیات آدمی، در هیبت زنانگی بر زمین …هر جهان را بنگر که چگونه یک اتم است ... در بی‌نهایتم هستی که به کار و کار و کار در دَمی، آ-دَم دمید و [دآد] داد آدم‌ی، که بدان. پس تو چِ می‌دانی؟!»

مهناز میرزایی، سایه کبیری و مائده جلالی به عنوان بازیگر حضور دارند. این در حالی است که فاطمه بهشتی، سپیده پشتیبان و رضا مهرداد (گروه کارگردانی)، میلاد خرم و مسعود شامی (طراحان لباس)، مطهره جلالی(طراحی اسکیس)، رضا خضرایی (طراح نور)، علی خاتمی (آهنگساز)، میترا رضایی (مشاور رسانه ای)، سمیه میری (عکاس)، کیوان احمدی (طراح مواد تصویری) و استودیو میم (گروه طراح پوستر و بروشور) دیگر عوامل نمایش را تشکیل می دهند..

تئاتر «تَرَقٌب» تا روز چهارشنبه بیست و پنجم اسفند ماه ساعت 19:30 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 50 هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.




نظرات کاربران