در حال بارگذاری ...
در گفتگو با ابراهیم گله دارزاده عنوان شد؛

طرح حریم «تئاتر شهر» به زودی عملیاتی می‌شود

رئیس مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد با نظر مساعد شورای شهر، شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح حریم تئاتر شهر به زودی عملیاتی می‌شود.

ابراهیم گله‌دارزاده رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره وضعیت طرح حریم مجموعه که قرار بود طبق اعلام شورای شهر تهران پیش از این و در پایان سال ۱۴۰۰ عملیاتی شود، به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه شورای شهر تهران تقریباً نظر مساعدی در خصوص طرح حریم مجموعه تئاتر شهر و حل معضلات پیرامون آن دارد و همچنین آخرین مذاکراتی که پیش از تعطیلات نوروز با شهرداری داشتیم، اراده برای عملیاتی شدن طرح حریم تئاتر شهر وجود دارد.

وی یادآور شد: قرار بود طرح حریم مجموعه تئاتر شهر پیش از نوروز ۱۴۰۱ عملیاتی شود اما شهرداری منطقه اعلام کرد که کار مطالعات سطحی و میدانی این طرح کمی زمان‌بر شده است.

گله‌دارزاده تأکید کرد: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت هنری و مدیرکل هنرهای نمایشی هم نشان دادند که اراده برای حل مشکل حریم مجموعه تئاتر شهر و عملیاتی شدن آن وجود دارد و در این راستا یک همدلی کامل صورت گرفته است.

رئیس مجموعه تئاتر شهر در پایان سخنان خود اظهار کرد: طی چند روز پیش‌رو مجدداً جلساتی را با شهرداری منطقه و شورای شهر تهران برگزار می‌کنیم تا به زودی طرح حریم مجموعه تئاتر شهر عملیاتی شود.




نظرات کاربران