در حال بارگذاری ...
قدردانی ویژه رضا بابک ازتئاتر هملت پشتکوهی؛

مدت ها بود در تئاتر ما نمایش هایی با این سبک اجرا نمی شد

بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون پس از حضور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر و تماشای نمایش «هملت پشت کوهی» این نمایش را یکی از بهترین آثار اجرا شده تئاتر کشورمان طی ماه های اخیر توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، رضا بابک بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون پس از حضور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر و تماشای نمایش «هملت پشت کوهی» این نمایش را یکی از بهترین آثار اجرا شده تئاتر کشورمان طی ماه های اخیر توصیف کرد.

وی گفت: مدت ها بود  تئاتر ما، نمایش هایی با سبک و سیاق رئالیستی به خودش ندیده بود. البته ابراهیم پشت کوهی تسلط زیادی بر شکل ها و گونه های مختلف تئاتر را داراست.  نکته جالب برای من این است که بسیاری از بازیگران این نمایش برای اولین بار بود روی صحنه حضور داشتند که این موضوع جسارت زیادی را می طلبد و البته از عهده نقششان به خوبی بر آمده بودند.

بابک بیان کرد: اجرای «هملت پشت کوهی» را بسیار دوست داشتم و نمایش، بیانگر رنج ابدی بشریت است و به خوبی یک خانواده ی معاصر ایرانی و هجوم آسیب های اجتماعی و آسیب پذیری هایشان را به تصویر کشیده بود. کارگردان، قصه را به خوبی پیش برده و اجرا از نظر درام نویسی نیز پایان درستی داشت. از تمام عوامل «هملت پشت کوهی» تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت و تداوم در اجرای نمایش های بیشتر را دارم. کار تئاتر کردن به نوعی از خودگذشتگی است، هر چند بازی و تمرین تئاتر لذت فراوانی دارد.




نظرات کاربران