در حال بارگذاری ...
به منظور رسیدگی به مشکلات صورت گرفت؛

در جلسه مدیرکل هنرهای نمایشی با کارکنان مجموعه تئاتر شهر چه گذشت؟

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دعوت رییس جدید تئاتر شهر با کارکنان واحدهای مختلف این مجموعه دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامرضا نعمتی معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی، رضا بروزمند نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران روز سه شنبه دهم خرداد ماه به دعوت سید محمد جواد طاهری رییس جدید تئاتر شهر با کارکنان واحدهای مختلف این مجموعه دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات اداری آنان قرار گرفتند.

کاظم نظری دراین دیدار ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و قدردانی از تلاش کارکنان مجموعه تئاترشهر برای خدمت رسانی به هنرمندان و تماشاگران تئاتر و همچنین ترمیم آسیب های موجود گفت: طی این مدتی که در اداره کل هنرهای نمایشی حضور پیدا کردم، گزینه های متعددی برای انتخاب مدیریبت تئاتر شهر وجود داشت. اما بنده با شناخت کاملی که از سید محمد جواد طاهری داشتم در او ویژگی هایی دیدم که می توانست یکی از بهترین گزینه های ما برای انتخاب مدیریت مجموعه تئاتر شهر باشد. چرا که او در سخت ترین شرایط تجربه مدیریت تماشاخانه هایی در تئاتر را داشته که من از نزدیک در جریان استراتژی های او برای حل مشکلات بودم.

وی افزود: مجموعه تئاتر شهر پیشانی و ویترین تئاتر کشور است بنابراین از احترام به مخاطب گرفته تا زیبایی محیط پیرامونی و حتی جزئی ترین موارد، در بهترین شرایط ممکن باشد. در همین چارچوب بنده و همه همکارانم به واسطه حضور جناب طاهری و شما کارکنان عزیز در تلاشیم تا به ترمیم آسیب ها و مشکلات این مجموعه چه در حوزه های اجرایی و نمایشی و چه در بخش اداری سرعت بیشتری بدهیم. بنابراین انتظار بنده به عنوان کسی که از توانایی های آقای طاهری آگاه است، تلاش برای ایجاد تغییرات مثبت و رفتن به سمتی است که مجموعه تئاتر شهر در بهترین جایگاه ممکن تئاتر حرفه ای کشور قرار گیرد. در این چارچوب من اطمینان دارم که به واسطه همراهی شما عزیزان در واحد های مختلف و برنامه ریزی های که توسط مدیریت جدید مجموعه صورت می گیرد شاهد اتفاقات موثری خواهیم بود.

مدیرکل هنرهای نمایشی بعد از استماع صحبت های کارکنان مجموعه و مشکلاتی که در حوزه های مختلف اداری داشتند، تصریح کرد: بنده از همکارانم در اداره کل هنرهای نمایشی که با حوزه های اداری و اجرایی تئاتر شهر در ارتباط مستقیم هستند می خواهم که طی سه هفته آینده با بررسی مشکلاتی که دوستان همکار تئاتر شهر به آن اشاره داشتند حتما اقدامات اجرایی لازم را انجام داده و نتایج کارهای انجام شده را به من گزارش کنند . بنده هم می دانم که سیستم اداری مجموعه دارای نواقصی است که حتما باید برای برطرف آنها اقدامات فوری را انجام دهیم. این در حالی است که آنچه دوستان تئاتر شهر به آن اشاره داشتند موضوعات حل نشدنی نیستند و ما می توانیم به واسطه همراهی شما و درایت دوستان این مشکلات را مرتفع کنیم.

سید محمد جواد طاهری رییس جدید مجموعه تئاتر شهر هم ضمن تشکر از تمامی کارکنان مجموعه تئاتر شهر در جهت تلاش برای میزبانی شایسته از هنرمندان و تماشاگران تئاتر گفت: طی همین یک هفته ای که در اداره کل هنرهای نمایشی حضور پیدا کردم از نزدیک در جریان تلاش های کارکنان مجموعه تئاتر شهر بودم و می دیدم که شما عزیزان در ایام به صحنه رفتن آثار نمایشی نهایت کوشش خود را انجام می دادید تا میزبان شایسته ای از هنرمندان تلاشگر عرصه تئاتر باشید.

وی افزود: مجموعه تئاتر شهر به طور حتم مهم ترین مجموعه نمایشی کشور است که کارکنان آن تا ساعات پایانی شب در مجموعه می مانند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن میزبان خوبی برای هنرمندان و تماشاگران باشند. همین شرایط موجب شده تا این ساختمان ارزشمند و ماندگار نیازمند توجه ویژه ای باشد. به همین جهت تا زمانی که در این مجموعه حضور داشته باشم تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به نسبت به ارتقای جایگاه والای این مجموعه ارزشمند به عنوان حرفه ای ترین مرکز تئاتری کشوراقدامات لازم را انجام دهم. شرایطی که فقط به واسطه همراهی و همدلی شما کارکنان مجموعه در واحد های مختلف صورت می گیرد و من باید تلاش کنم تا برای رسیدن به چنین آرمان و هدفی از مشکلاتی که شما عزیزان با آن روبه رو هستید بکاهم.




نظرات کاربران