در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس و کارکنان واحد مختلف مجموعه ؛

مراسم تکریم معاون اجرایی و مدیر هماهنگی تئاتر شهر برگزار شد

آیین تکریم و نکوداشت معاون اجرایی و مدیر امور هماهنگی مجموعه تئاتر شهر عصر روز دوشنبه شانزدهم خرداد ماه با حضور رییس و تعدادی از کارکنان واحد های مختلف مجموعه برگزار شد.

آیین تکریم و نکوداشت معاون اجرایی و مدیر امور هماهنگی مجموعه تئاتر شهر عصر روز دوشنبه شانزدهم خرداد ماه با حضور رییس  و تعدادی از کارکنان واحد های مختلف مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر ، آیین تکریم و نکوداشت حسن جودکی معاون اجرایی و محسن حسن زاده مدیر امور هماهنگی مجموعه تئاتر شهر عصر روز دوشنبه شانزدهم خرداد ماه با حضور رئیس  و تعدادی از کارکنان واحد های مختلف در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

سید محمد جواد طاهری رییس مجموعه تئاتر شهر در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات شبانه روزی حسن جودکی (معاون اجرایی سابق مجموعه تئاتر شهر) طی سال های گذشته بیان کرد: حسن جودکی از جمله کارکنان تلاشگر  تئاتر شهر با بیش از بیست سال سابقه خدمت در این مجموعه است که حضورش همواره سرمنشا خدمات و فعالیت های ارزنده ای در جهت فعالیت های جاری و میزبانی شایسته از تماشاگران و هنرمندان آثار نمایشی به صحنه رفته بوده است و امیدوارم در دوره جدید فعالیت های خود بتواند به موفقیت های روز افزون دست پیدا کند. 

وی با تشکر از تلاش های محسن حسن زاده در واحد امور هماهنگی مجموعه تئاتر شهر هم توضیح داد: به طورحتم  فعالیت های محسن حسن زاده پیرامون ساماندهی و برنامه ریزی برای اجرای عمومی آثار نمایشی و دیگر فعالیت های مرتبط در این حوزه دربرگیرنده نکات ارزشمندی است که می تواند مورد توجه قرار گیرد و من امیدوارم او به واسطه سالها فعالیت موثرش در بخش های مختلف اداره کل هنرهای نمایشی در آینده نیز منشا خدمات ارزشمندی دیگری در حوزه تئاتر باشد.

رئیس  تئاتر شهر در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برخی از تغییرات صورت گرفته در چارت ادارت مجموعه ، سید نوید حسینی از همکاران باسابقه انجمن هنرهای نمایشی و تئاتر شهر را به عنوان معاون اداری – مالی مجموعه تئاتر شهر معرفی کرد.

لازم به توضیح است در پایان مراسم هم ضمن اهدای لوح قدردانی ریاست مجموعه تئاتر شهر به حسن جودکی و محسن حسن زاده ، هدایایی به رسم یادبود از طرف کارکنان مجموعه تئاتر شهر به آنها تقدیم شد.

عکس ها از حسن کریمخان زند است




نظرات کاربران