در حال بارگذاری ...
اعلام برنامه های این هفته تالارهای تئاترشهر ؛

«سفید» در تالار قشقایی تماشایی می شود
تاریخ پایان اجرای دو نمایش

برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که طی هفته پیش رو یک اثر نمایشی جدید به نام «سفید» اجرای خود را در تالار قشقایی مجموعه آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تالارهای مختلف تئاترشهر  طی هفته جاری در حالی میزبان تماشاگران تئاتر با آثار نمایشی مختلف است که یک تئاتر جدید از روز بیستم شهریور ماه در تالار قشقایی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

«سفید» عنوان تازه ترین نمایش تالارقشقایی به نویسندگی امیرابراهیم زاده و کارگردانی صادق برقعی است که از روز یکشنبه بیستم شهریور ماه اجرای خود را آغاز می کند.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 18 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان  روی صحنه می رود، ( به ترتیب ورود صحنه) غزاله توده زعیم، زهرا مهرابی، ساناز آقایی، بی تاعزیز، صادق برقعی، سپهر طهرانچی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «مادر به خانه می آید و تمام بچه ها فرصتی دارند تا چیزی که از او می دانند برایش تعریف کنندو همه چیز همین تعریف کردن است. روایت . هر روایت یک تاریخ است. هر روایت جهان تازه ای را می آفریند....»

«تب» عنوان دیگر نمایش تالار قشقایی است که تا روز سه شنبه بیست و نهم ماه به نویسندگی و کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی جواد خواجوی ساعت 20:15 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

این اثر نمایشی روایت گر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط اقتصادی و فرهنگی خوب رشد کرده و بزرگ شده است اما اتفاقی بر او تاثیر گذاشته و و باعث می‌شود تا دیدگاهش نسبت به زندگی ، نقش و جایگاهش در وضعیت و شرایط اقتصادی جهان وارد شرایط و نگاه متفاوتی شده و به این بیاندیشد که اصلاً می‌تواند بر شرایطی مانند فقر اثر داشته باشد یا خیر؟

در تالار اصلی مجموعه نیز نمایش «پدر» به نویسندگی فلوریان زلر ، کارگردانی آروند دشت آرای و بازی رضا کیانیان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان، مارین ون هولک، سوگل خلیق، بهزاد کریمی، نجوا صاحب الزمانی ساعت 20 با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 105 تا 150 هزار تومان روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: این تئاتر داستان یک پیرمردی را روایت می‌کند که باید با پیشرفت از دست دادن حافظه خود مقابله کند.

نمایش «شفیره» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شاه پیری هم  طی هفته پیش رو ساعت 19 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان در تالار چهارسو این مجموعه روی صحنه می رود. این درحالی است که داریوش فائزی، مهرنوش بلمه، حامی علیزاده، سهند جعفری زاد، رویا صدوقی، نگین تقوی راد، وصال امینی هنرمندانی هستندکه در این اثر نمایشی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی امده است: تنها در صورتی پسر زنده خواهد شد که شاه گلوی دختر را ببرد و خونش را بریزد. پادشاه چنین کرد!

«سگ ها و استخوان های مادرم» عنوان نمایش دیگر تالار چهارسو به نویسندگی و کارگردانی مژگان خالقی و بازی ریحانه سلامت، فرزانه سهیلی، غزاله جزایری، میثم عبدی، محمد علی کاظمی، سپنتا پزشکی، النا میرزاییان، نوید بانی است که هر روز ساعت 20:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 90 هزار تومان روی صحنه می رود.

درخلاصه داستان این نمایش آمده است: سه زن تصمیم می گیرند شرایط خود را تغییر دهند.

«تا اون» نام دیگر نمایش مجموعه تئاتر شهر است که در روزهای پیش رو به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری ساعت 20 با مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان در تالار سایه به صحنه می رود.

 (ترتیب  حروف  الفبا) دانیال  ابراهیمی، شیما پروهان، شیوا ترابی،علی رجایی، بهروز سروعلیشاهی،شاهین علایی نژاد.، محمد مهدی  کیانب، عیسی محمدی، علیرضا موسوی، آیلار نوشهری ، نساء یوسفی | موشهای مراقب: مجید صد خسروی،  نگار  شهبازی، هلیا حمیدی، محدثه امیریان بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: بچه موشی  در  پی  غذا از  کتابخانه ای  سردرآورده و خوردن کتاب ها باعث  آگاهی  او از  موضوعاتی  شده  که خودش  نیز  از  آنها سر  در  نمی  آورد. این موضوع باعث  ایجاد ناآرامی  در  زندگی  دیگر موشها شده است و باید راهی  برای  مقابله با آن پیدا کنند.

در کارگاه نمایش نیز نمایش «جانور» به نویسندگی توحید معصومی، کارگردانی کیانوش ایازی و بازی (به ترتیب ورود): شکوفه حیدریان، فهیمه معین، بهار زندی، سعید نبوی که تا روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه ساعت 20 به مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 50 هزار تومان میزبان مخاطبان تئاتر است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: در یک مجتمع مسکونی اتفاقی رخ داده است. مردی ادعا می کند از اداره آگاهی آمده است . او به ساکنین آپارتمانی در همان مجتمع مسکونی مظنون می شود . آنها ادعای مامور آگاهی را رد می کنند تا اینکه ...




نظرات کاربران