در حال بارگذاری ...
در گفتگو با رئیس تئاتر شهر عنوان شد؛

بازگشایی تئاتر شهر منوط به مجوز اداره کل هنرهای نمایشی است
تلاش می‌کنیم تا با گروه‌های نمایشی تعامل داشته باشیم

مدیر تئاتر شهر گفت: نمایش‌هایی که در این مدت به علت تعطیلی مجموعه متضرر شده‌اند را در اولویت اجرا قرار خواهیم داد، اما امکان اینکه بتوانیم به‌صورت دومینووار اجراها را تمدید و به تعویق بی‌اندازیم وجود نخواهد داشت چراکه گروه‌های نمایشی دیگری هم در صف اجرا بوده و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

سید جواد طاهری مدیر مجموعه تئاتر شهر در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس در رابطه با شرایط بازگشایی مجدد این مرکز نمایشی گفت: بازگشایی مجدد تئاتر شهر منوط به صدور مجوز از سوی اداره کل هنرهای نمایشی خواهد بود.

وی افزود: دستور تعطیلی اجراها با توجه به موقعیت مکانی تئاتر شهر و امکان خطر برای هنرمندان و مخاطبان از سوی اداره کل هنرهای نمایشی بوده و دیگر سالن‌های دولتی را شامل نمی‌شود چراکه موقعیت و شرایط مکانی سالن‌ها متفاوت است.

مدیر تئاتر شهر در رابطه با شرایط اجراهایی که در این مدت به دلیل تعطیلی مجموعه تئاتر شهر به تعویق افتاده و متضرر شده‌اند بیان کرد: نمایش‌هایی که در این مدت به علت تعطیلی مجموعه متضرر شده‌اند را در اولویت اجرا قرار خواهیم داد، اما امکان اینکه بتوانیم به‌صورت دومینووار اجراها را تمدید و به تعویق بی‌اندازیم وجود نخواهد داشت چراکه گروه‌های نمایشی دیگری هم در صف اجرا بوده و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

طاهری ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با گروه‌های نمایشی تعامل داشته باشیم تا کمترین ضرر را متحمل شوند، با آن‌ها برای زمان اجرای بعدی به تفاهم خواهیم رسید.

وی افزود: باید دید چه زمانی برای اجرای این آثار مناسب و ممکن است، احتمال زیاد این موعد در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

مدیر مجموعه تئاتر شهر در رابطه با بازخورد گروه‌های مختلف نمایشی برای اجرا در این شرایط توضیح داد: تمامی گروه‌ها برای اجرا تمایل و اشتیاق داشتند و هیچ گروهی درخواست برای عدم اجرا نداشت مگر تعدادی از گروه‌ها که با توجه به شرایط فضای مجازی و دشواری تبلیغات درخواست تعویق چندروزه داشتند.




نظرات کاربران