در حال بارگذاری ...
با تئاتر شهر در تئاتر فجر

«مکبث» وارد تئاتر شهر می‌شود
«لومی‌یر» اسپانیایی در ایران

ششمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان ۱۷ اجرای نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی است.

روز پنجشنبه ۶ بهمن و در ششمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۹ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۸ نمایش در بخش خیابانی اجرا می‌شود.

در این روز «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی از تهران با مدت زمان ۹۰ دقیقه، ساعت ۱۷ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

همچنین سالن چهارسوی تئاتر شهر نیز در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ پذیرای نمایش «لومی‌یر» به نویسندگی و کارگردانی تکسما مونوز از اسپانیا با مدت زمان ۵۰ دقیقه می‌شود.

در ششمین روز جشنواره تئاتر فجر نیز سالن سایه در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش «موکت‌بُر» به نویسندگی و کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژده‌ی از رشت با مدت زمان ۸۵ دقیقه و سالن قشقایی در ۲ نوبت ۱۷:۲۰ و ۱۹:۳۰ میزبان نمایش «مردمان مرد» به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محبی از زاهدات با مدت زمان ۵۰ دقیقه است.

روز پنجشنبه ۶ بهمن تماشاخانه سنگلج در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ به استقبال مخاطبان نمایش «پهلوان قلیچ» نوشته رضا محمدیان و کارگردانی مشترک رضا محمدیان و حسین قاسمی از پیشوا با مدت زمان ۶۵ دقیقه می‌رود.

مرکز تئاتر مولوی نیز میزبان نمایش «کلاه‌قرمزی» به نویسندگی مشترک مسعود بیگلری و امیررضا ملکی و کارگردانی سیدمحمدرضا مرتضوی از کرج با مدت زمان ۵۵ دقیقه می‌شود. این نمایش در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۹ اجرا می‌شود.

تماشاخانه ایرانشهر نیز در سالن ناظرزاده کرمانی در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ پذیرای نمایش «دو خاطره خیس» نوشته اورنگ نارکی و کارگردانی مشترک رحیم قرایی و مسلم نارکی از گچساران با مدت زمان ۵۰ دقیقه و در سالن سمندریان در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ پذیری نمایش «ممدشاه» به نویسندگی محمدرضا امیرخانی و کارگردانی سیدناصر امامی سیدی از یزد با مدت زمان ۶۵ دقیقه است.

در ششمین روز جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر نمایش «ج مثل جنگ» به نویسندگی فاطمه پارسافرد و کارگردانی مسعود کردی از بروجرد با مدت زمان ۷۰ دقیقه در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

در بخش خیابانی ششمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هم در پهنه رودکی به ترتیب نمایش‌های «مام» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از مریوان با مدت زمان ۲۵ دقیقه در ساعت ۱۴:۳۰، «گسار» به نویسندگی فرامرز غلامیان و کارگردانی مشترک فرامرز غلامیان و عباس منظری از شاهین‌شهر با مدت زمان ۲۵ دقیقه ساعت ۱۵، «بازی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قاسمی از بناب با مدت زمان ۲۵ دقیقه ساعت ۱۵:۳۰، «دردسرهای یک موجود موذی» به نویسندگی محسن عالم‌زاده و کارگردانی مهسا دهقانی از یزد با مدت زمان ۲۰ دقیقه ساعت ۱۶، «کارت قرمز برای بازیکن خارجی» نوشته مجتبی خلیلی و کارگردانی سیدپویا امینی از اصفهان با مدت زمان ۲۰ دقیقه ساعت ۱۶:۳۰، «آکوستیک مین» به نویسندگی و کارگردانی حمید ناطقی از ساری با مدت زمان ۲۵ دقیقه ساعت ۱۷ و «دعوت نشده» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی از دهلران با مدت زمان ۳۰ دقیقه ساعت ۱۸ اجرا می‌شوند.

ایوان انتظار میدان ولی‌عصر (عج) نیز ساعت ۱۱ پذیرای اجرای نمایش «فدا نشدن» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسین‌زاده از آستانه اشرفیه با مدت زمان ۲۵ دقیقه است.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری کوروش زارعی از ۲۵ دی تا ۱۱ بهمن برگزار می‌شود.




نظرات کاربران