در حال بارگذاری ...
آغاز اجرای «لانگ شات» در تالار سایه تئاتر شهر؛

قدردانی از بازیگری که 170 فیلم در کارنامه خود دارد
این نمایش را باید دو بار تماشا کرد!
نمی دانستم مالکی همان بازیگر توانمند «پوست شیر» است !

اجرای نمایش «لانگ شات» به کارگردانی محمدرضا مالکی روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه با قدردانی گروه اجرایی این اثر نمایشی از یک بازیگر پیشکسوت و شناخته شده سینما در تالار سایه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، اجرای نمایش «لانگ شات» به کارگردانی و بازی محمدرضا مالکی از روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه با قدردانی گروه اجرایی این اثر نمایشی از حسن رضایی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در حضور هنرمندانی چون مسعود فروتن، رضا فیاضی و مهوش وقاری آغاز شد.

محمدرضا مالکی بازیگر و کارگردان نمایش «لانگ شات» پس از پایان اجرای اول این اثر نمایشی با اشاره به اینکه تئاتر با نفس تماشاگران زنده است، بیان کرد:  اجرای نمایش «لانگ شات» قبل از حضور در مجموعه تئاتر شهر، در سخت ترین دوران کرونا روی صحنه رفت اما خوشبختانه در آن روزها نیز تماشاگران صندلی های سالن اجرای این نمایش را پر کردند. حالا هم شرایطی به وجود آمده که گرچه عده ای براین باورند که تئاتر را باید تحریم کرد. اما من معتقدم باید به عنوان یک بازیگر روی صحنه باشم تا به سهم خودم شرایطی را برای پرفروغ تر شدن چراغ تئاتر فراهم سازم. البته که در این راه حمایت شما تماشاگران فهیم تئاتر از آنچه توسط اهالی محترم نمایش صورت گرفته ، می تواند نقش ارزنده ای در آنچه توضیح دادم ، ایفا کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن قدردانی از حضور هنرمندان در اجرای اول نمایش «لانگ شات» گفت: این نمایش برای بازیگرانی در سینما روی صحنه آمده که شاید سالهای بسیار زیادی را در این حوزه کار کردند اما به نحوی دیده نشدند. کسانی که عاشقانه کار کردند و دلسوزانه به پای سینما سوختند. من امشب می خواهم از هنرمندی دعوت کنم که سال ها عاشقانه در سینما زندگی کرد. فرآیندی که حاصلش حضور در بیش از 170 فیلم سینمایی بود و  دربرگیرنده ارزشمندی ها و ویژگی های ممتازی است که می تواند برای ما الگوی مناسبی باشد.

کارگردان و بازیگر نمایش «لانگ شات» افزود: امروز گروه اجرایی ما با افتخار از حسن رضایی بازیگر ارزنده سینمای ایران قدردانی می کند و امیدواریم که طی روزهای آینده نیز از هنرمندان عزیز و بزرگواری چون او سپاسگزاری کنیم.

حسن رضایی هم با ابراز خرسندی از حضور در تالار سایه تئاتر شهر اظهار کرد: من از گروه اجرایی نمایش «لانگ شات» صمیمانه قدردانی می کنیم که من را مفتخر به این گرامیداشت کرد. البته که لازم است از اجرای ممتاز این نمایش هم تشکر کنم که با هنرمندی محمدرضا مالکی توانست تماشاگر را در مدت زمانی بالغ بر هفتاد دقیقه روی صندلی نگه دارد.

مسعود فروتن کارگردان تلویزیون هم در این مراسم گفت: من قطعا باردیگر به تماشای این نمایش به تالار سایه می آیم چون بعد از نمایش فهمیدم که این بازیگر ممتازی که امروز روی صحنه دیدم همان بازیگر قدرتمندی است که در سریال «پوست شیر» هم خوش درخشید. به اعتقاد من محمدرضا مالکی هنرمندی است که با قدرت هرچه تمام تر از زیبایی به زشتی و از زشتی به زیبایی می لغزد. به نظر من باید برای او دست بزنیم که توانست این چنین روی صحنه بدرخشد. این حرف را هم کسی می زند که در کارنامه هنری خود بیش از 50 سال سابقه فعالیت دارد.

نمایش «لانگ شات» بها نویسندگی جواد خورشا و محمدرضا مالکی و کارگردانی و بازی محمدرضا مالکی ساعت 20:15 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 90 هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

عکس ها از پرتو جغتایی ( گروه اجرایی نمایش لانگ شات )




نظرات کاربران