در حال بارگذاری ...
به میزبانی تالار اصلی صورت گرفت؛

روزهای شلوغ «مکبث زار» در مجموعه تئاتر شهر

گروه اجرایی نمایش «مکبث زار» که به کارگردانی ابراهیم پشتکوهی ، طی روزهای گذشته علاوه بر میزبانی از هنرمندان شناخته شده حوزه سینما و تئاتر ، جلسه نقد و بررسی این تئاتر را نیز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، تعدادی از هنرمندان شناخته شده حوزه های مختلف سینما، تئاتر و تلویزیون طی روزهای گذشته با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی در تالار اصلی تئاتر شهر نشستند.

افشین هاشمی (نویسنده ، بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما )، مهرداد کوروش نیا (نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون)، رحیم نوروزی ( بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون)، حسام منظور (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ) و کاظم نظری ( مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) از جمله هنرمندانی بودند که شامگاه روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «مکبث زار» نشستند.

بر اساس این گزارش یکی دیگر از اقدامات قابل توجه گروه اجرایی برگزاری جلسه نقد و بررسی این اثر نمایشی بود.

در این جلسه که عصر روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با درخواست گروه تولید این اثر نمایشی در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد، رضا آشفته (پژوهشگر، منتقد و روزنامه نگار) با همراهی پژمان دادخواه (مدرس، پژوهشگر و منتقد تئاتر) و بهمن زارع طلب ( منتقد و پژوهشگر تئاتر) در حضور ابراهیم پشتکوهی نویسنده و کارگردان و گروه بازیگران به نقد و بررسی این اثر نمایشی پرداختند.

نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی و بازی شهروز دل افکار، گاتا عابدی، محمد هادی عطایی، یاشار نادری، سعید برجعلی، فهیمه موسوی نیارکی، رضا جهانگیری، رضا سلیمی، سحر عبدالملکی، امیر رضایی ساعت 19:30 با مدت زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 150 هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.




نظرات کاربران