در حال بارگذاری ...
توسط گروه اجرایی نمایش «لانگ شات» صورت گرفت؛

قدردانی از یک بازیگر پیشکسوت سینما در مجموعه تئاتر شهر

گروه اجرایی نمایش «لانگ شات» شامگاه روز پنجشنبه بیست وهشتم اردیبهشت ماه ازصفر کشکولی به پاس سالها تلاش در عرصه بازیگری سینما قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، گروه اجرایی نمایش «لانگ شات» که این روزها به کارگردانی و بازی محمدرضا مالکی در تالار سایه تئاترشهر روی صحنه است، شامگاه روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه  با حضور سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر از صفر کشکولی بازیگر پیشکسوت سینما قدردانی کرد.

محمدرضا مالکی بازیگرو کارگردان نمایش «لانگ شات» پس از پایان اجرا ضمن قدردانی از تماشاگران توضیح داد: نمایش «لانگ شات» اثری است که گروه اجرایی آن را به همه عاشقان سینما تقدیم می کند. از این جهت تلاش کردیم تا طی روزهایی که این نمایش روی صحنه بود، در قالب یک برنامه هفتگی از برخی هنرمندان عرصه سینما قدردانی کوچکی داشته باشیم.

وی افزود: امشب افتخار میزبانی از هنرمندی را داریم که هم نسلان من با او در عرصه سینما خاطرات زیادی دارند. هنرمندی که اگر فرصت بیشتری در اختیار او گذاشته می شود قطعا موقعیت بهتری برای درخشش در سینمای اکشن داشت. شرایطی که امشب این افتخار را به ما داد تا اجرای خود را به جناب صفرکشکولی تقدیم کنیم.

صفرکشکولی هم بعد از صحبت های مالکی ضمن قدردانی از گروه اجرایی «لانگ شات» بابت برگزاری این مراسم یادبود توضیح داد: امشب شاهد به صحنه رفتن نمایشی بود که بازیگر و کارگردانش نهایت تلاش و کوشش خود را انجام داد تا روی صحنه بدرخشد و باید بگویم به معنای واقعی کلمه لذت برد که محمدرضا مالکی این چنین روی صحنه  درخشید . بازیگری که قطعا سینما و تئاتر ما باید بیشتر قدر توانمندی او را بداند.

نمایش «لانگ شات» به نویسندگی جواد خورشا و محمدرضا مالکی، کارگردانی و بازی محمدرضا مالکی روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت ماه به اجرای خود در تالار سایه تئاتر شهر پایان می دهد.

 




نظرات کاربران