در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی صورت گرفت؛

تکریم همکاران بازنشسته مجموعه تئاتر شهر در حضور همکاران اداره کل هنرهای نمایشی

نشست صمیمانه کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی با همکاران تمامی بخش‌های اداره کل هنرهای نمایشی و تکریم از همکاران تازه بازنشسته شده این اداره روز گذشته دوشنبه (یکم خردادماه) برگزار شد.

اولین نشست صمیمانه کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) با همکاران تمامی بخش‌های اداره کل هنرهای نمایشی با حضور غلامرضا نعمتی (معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی)، سیدمحمدجواد طاهری (مدیر مجموعه تئاتر شهر)، علی ایزدی (معاون برنامه‌ریزی اداره کل هنرهای نمایشی) روز گذشته (دوشنبه یکم خردادماه) در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست مراسم تکریم از محسن ابراهیمی، ماریا حاجیها، مهدی نصری، نورالله میلاد و کریم کیقبادی همکاران تازه بازنشسته شده اداره کل هنرهای نمایشی به پاس سال‌ها فعالیت و تلاش‌شان در حوزه هنرهای نمایشی انجام شد.

پس‌ازاین کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی با تشکر از تمامی همکاران این اداره گفت: «ما یک خانواده هستیم و بیشترین اوقات زندگی خودمان را اینجا و در کنار هم سپری می‌کنیم.»

او ادامه داد: «من منکر مشکلات نیستم. باوجوداین، از تمامی همکاران تقاضا دارم برای پیشرفت بیشتر، بالا بردن بهره‌وری و ارتباط با هنرمندان به‌ویژه جوانان تلاش‌مان را بیش‌ازپیش افزایش دهیم.»

مدیرکل هنرهای نمایشی افزود: «به نظرم بیشترین تردد و فعالیت کاری در اداره کل هنرهای نمایشی به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این موضوع باعث شده است که گاهی زمان برای رسیدگی به تمام کارها کم باشد. کارهای زیادی داریم که همچنان روی زمین مانده‌اند و باید به آن‌ها رسیدگی شود.»

این مدیر هنری با بیان اینکه تئاتر تنها تولید نیست؛ گفت: «بحث برنامه‌ریزی، تأمین بودجه و ارائه چشم‌انداز برای آینده تئاتر کشور از دیگر مواردی است که قطعاً باید به آن‌ها رسیدگی کنیم.»

نظری ادامه داد: «بودجه ما در اداره کل هنرهای نمایشی محدود است اما همچنان تمام اهتمام خود را برای کمک به اقتصاد هنر در حوزه تولید و رفع دغدغه‌های همکاران می‌گذاریم. من تنها مدیر تئاتر نیستم؛ مشکلات همکاران در تمامی بخش برای من بسیار اهمیت دارد.»

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به مشکل کمبود نیرو در بعضی از بخش‌های اجرایی نیز توضیح داد: «وزارتخانه در حال جذب و آموزش نیروهای متخصص است که امیدواریم این نیروها به‌زودی برای جبران کمبود نیرو به تماشاخانه‌ها تزریق شود.»

در ادامه این نشست غلامرضا نعمتی، معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی نیز به بیان جزییاتی در مورد بحث رسیدگی به بحث کارانه‌ها، موضوع تعطیل کاری و دغدغه‌های اقتصادی همکاران پرداخت.

نعمتی با بیان اینکه تعطیل کاری یکی از مشکلات چند سال اخیر در اداره کل هنرهای نمایشی بوده است، گفت: «برای رسیدگی به بحث تعطیل کاری تاکنون جلساتی برگزار شده است که صورت‌جلسه آن‌ها به‌زودی به همه عزیزان ابلاغ خواهد شد.»




نظرات کاربران