در حال بارگذاری ...
یکشنبه 21 خرداد ماه صورت گرفت ؛

بهمن فرمان آرا در مجموعه تئاترشهر
«پروانه و یوغ» به استاد پیشکسوت تقدیم شد

نمایش «پروانه و یوغ» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی امیرمحمد دشت‌گلی که شب گذشته میزبان بهمن فرمان‌آرا کارگردان پیشکسوت سینمای ایران بود؛ اجرای خود را به این هنرمند تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، بهمن فرمان‌آرا، کارگردان پیشکسوت سینما، شب گذشته یکشنبه (21 خرداد) با حضور در مجموعه تئاتر شهر  پس از دیدار با محمدجواد طاهری مدیر این مجموعه به تماشای نمایش «پروانه و یوغ» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی امیرمحمد دشت‌گلی نشست.

این کارگردان پیشگام سینما  قبل از این دیدار هم با سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر دیدار و در جریان فعالیت های نمایشی و اجرایی این نمایش قرار گرفت.

این تهیه‌کننده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و هنرپیشه پیشکسوت سینمای ایران در سال 1393  با نمایش «مردی برای تمام فصول» نوشته رابرت بولت به مدت 90 شب کارگردانی تئاتر را در تالار وحدت تجربه کرد.

«پروانه و یوغ» دومین اثر نمایشی امیرمحمد دشت‌گلی است که امیرحسین سرداریان، یاشار بیک‌زاده، مهتاب وجدانی، مریم کیا، البرز احمدخانی، دریا سادات رضوی‌زاده و غزل حسن‌زاده به عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این اثر نمایش آمده است: «سرانجام همه لحظات یکی هستند؛ بنابراین هم‌اکنون ابدیت است.»

نمایش «پروانه و یوغ» تا چهارم تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان است.




نظرات کاربران