در حال بارگذاری ...
کاظم هژیرآزاد؛

حفاظت از حریم تئاترشهر حفاظت از فرهنگ ایران است

یکی از بازیگران پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان معتقد است بهسازی و حفاظت از حریم مجموعه تئاترشهر حفاظت از فرهنگ و هنر ایران زمین است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، کاظم هژیرآزاد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به وضعیت بحرانی حریم تئاتر شهر طی ماه های اخیر توضیح داد: تئاترشهر متعلق به همه ملت ایران است، پس اگر قائل به احترام ملت هستیم باید اطراف اینجا را ایمن کنیم. ما باید حریم تئاتر شهر را حفظ کنیم. همه ما رفتنی هستیم اما این ساختمان ماندنی است. پس هرچه قدر برای حفظ این مجموعه ارزشمند تلاش کنیم، به فرهنگ وهنرخودمان کمک کردیم.

وی افزود: هرچه قدر حریم تئاترشهر کثیف باشد و عناصر زشت و نابهنجار در اطراف این مجموعه وجود داشته باشد، اتفاق تلخی است که به همه ما مربوط می شود. بنابراین همه باید تلاش کنیم تا حریم این مجموعه را از زشتی ها پاک کنیم. در حال حاضر مسئولیت با هرمجموعه و نهادی هست باید در این زمینه کوشش کند تا اینجا عاری از هرگونه زشتی و آلودگی شود. تئاترشهر یک بنای ملی است که وقتی یک خارجی از اینجا عبور کند باید متوجه باشد که اینجا تئاترشهر ماست. اینجا معماری بسیار زیبایی دارد که متاسفانه طی این سالها محلی برای بزهکاری شده است.

این بازیگر پیشکسوت تئاترو سینمای کشورمان تصریح کرد: ما باید از تمام قوت استفاده کرده و تلاش داشته باشیم که حریم اماکن مهمی چون مجموعه تئاترشهر از آلودگی های بصری و محیطی  در امان باشند. به اعتقاد من مجموعه تئاتر شهر مانند پرچم ملی و  پرچم فرهنگی ماست که باید حفظش کنیم.

شایان ذکر است طی روزهای اخیر تعدادی از هنرمندان شاخص عرصه تئاتر ضمن انتقاد از وضعیت فعلی حریم مجموعه تئاترشهر خواستار رسیدگی فوری مدیران و نهادهای مختلف در این زمینه شده اند که طی روزهای پیش رو مصاحبه و گفتگوهای این هنرمندان درباره شریط فعلی حریم تئاتر شهر منتشر خواهد شد.




نظرات کاربران