در حال بارگذاری ...
حمیدرضا نعیمی نویسنده و کارگردان تئاتر:

خواهش می کنم به داد حریم مجموعه تئاتر شهر برسید

یکی از نویسندگان و کارگردانان شناخته شده عرصه تئاتر از مسئولان شهری خواست تا هرچه زودتر نسبت به پاکسازی و بهسازی حریم مجموعه تئاتر شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، حمیدرضا نعیمی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با انتقاد شدید از شرایط پیش آمده در حریم مجموعه تئاتر شهر که موجب ظهور و بروز نابسمانی های متعددی برای مهم ترین مرکز تئاتری کشور شده، توضیح داد: طی ماه های گذشته آن مسئله ای که تا حد زیادی بیشتر به چشم آمده ، فضای شلوغ و آلوده اطراف ساختمان زیبای تئاترشهر است که من دیگر نمی دانم باید به چه کسی گفت که هرچه زودتر نسبت به  آسیب های موجود در حریم این مجموعه رسیدگی های لازم را انجام دهد.

وی افزود: چندین سال است که بسیاری از هنرمندان درباره حریم تئاتر شهر حرف می زنند و این موضوع را گوشزد می کنند. در این مورد هم تا آنجا که می دانم هنرمندان و مدیران زیادی با اعضای ادوار مختلف شورای شهر، شهرداری تهران و مجموعه های دیگر مذاکرات متعددی انجام داده اند اما نتیجه ای دربر نداشته است. من از همه مدیرانی که در این زمینه می توانند تاثیرگذار باشند، خواهش می کنم برای امنیت حریم تئاتر شهراقدامات لازم را انجام دهند.

این نویسنده و کارگردان تئاتر تاکید کرد: ما می دانیم برخی از عزیزانی که در قالب دستفروش در محدوده چهارراه ولیعصر حضور دارند، برای امرار معاش و رفع مشکلات معیشتی اینجا هستند. اما بپذیریم که تئاتر هم فضای خود را دارد. من از مسئولان خواهش می کنم از مجموعه های تئاتری کشورهای دیگرهم بازدید کنند و ببینند وقتی یک شهروند و مخاطب تئاتر وارد محیط پیرامونی این مجموعه ها می شوند با فضای امن و زیبا و فرهنگی مواجه می شوند که ناخواسته آنها را وادار به احترام می کند.

نعیمی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: متاسفانه محیط پیرامونی مجموعه تئاتر شهر تبدیل به بازار مکاره ای شده که دیگر آن فضای فرهنگی چند سال قبل را ندارد . اصلا چه کسی جرات می کند با خانواده اش در میان این همه شلوغی، بزهکاری و آسیب های اجتماعی و ازدحام که اصلا ارتباطی به تئاتر شهر ندارد، به مجموعه بیاید و برای تماشای تئاتر وقت بگذارد. بنابراین من بازهم خواهش می کنم که به داد تئاتر شهر برسید.

شایان ذکر است طی روزهای اخیر تعدادی از هنرمندان شاخص عرصه تئاتر ضمن انتقاد از وضعیت فعلی حریم مجموعه تئاترشهر خواستار رسیدگی فوری مدیران و نهادهای مختلف در این زمینه شده اند که طی روزهای پیش رو مصاحبه و گفتگوهای این هنرمندان درباره شریط فعلی حریم تئاتر شهر منتشر خواهد شد.




نظرات کاربران