در حال بارگذاری ...
شامگاه روز سی ام خرداد ماه ؛

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تئاتر شهر آمد

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز سه شنبه سی ام خرداد ماه با حضور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر از نمایش «پروانه و یوغ» به کارگردانی امیرمحمد شهنی دشتگلی دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمود سالاری معاون امور هنری وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز سه شنبه سی ام خرداد ماه با حضور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «پروانه و یوغ» به کارگردانی امیر محمد شهنی دشتگلی نشست .

سالاری پس از پایان اجرای این اثر نمایشی با کارگردان و گروه اجرایی نمایش دقایقی را به گفتگو پرداخت و  از آنها بابت اجرای این اثر نمایشی در تالار سایه تئاتر شهر ، قدردانی کرد.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین طی دیدار کوتاهی که پس از پایان اجرای این نمایش با سید محمد جواد طاهری رئیس تئاتر شهر داشت، در جریان تازه ترین فعالیت های اجرایی و نمایشی این مجموعه قرار گرفت و از تلاش مدیریت و کارکنان تئاتر شهر در میزبانی از هنرمندان و تماشاگران آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف این مجموعه قدردانی کرد.

سید محمدجواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر هم با قدردانی از حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ در این مجموعه گزارش مختصری از اقدامات انجام گرفته پیرامون نحوه اجرای آثار نمایشی به صحنه رفته ، تازه ترین فعالیت های صورت گرفته درباره موضوع حریم و بهسازی محیط پیرامونی تئاتر شهر و  آماده سازی این مجموعه برای میزبانی از  آثار نمایشی شرکت کننده در جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی  توضیحاتی را ارائه داد.




نظرات کاربران