در حال بارگذاری ...
با قدردانی رئیس مجموعه ؛

هفت نمایش از تئاتر شهر خداحافظی کردند
آماده سازی برای میزبانی از جشنواره تئاتر عروسکی

هفت اثر نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف تئاتر شهر شامگاه روز جمعه دوم تیر ماه با قدردانی رئیس مجموعه از کارگردانان این آثار نمایشی به اجراهای خود پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، هفت نمایش به صحنه رفته در تالارهای چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش تئاترشهر ، شامگاه روز جمعه دوم تیرماه با قدردانی سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه از کارگردانان  گروه اجرایی این آثار، به اجرای خود پایان دادند.

نمایش های «خدای جهنم» به کارگردانی سیاوش جامع در تالار چهارسو، «بی صورت فلکی» به کارگردانی سیاوش جامع در تالار چهارسو، «زوج ناجور» به کارگردانی محمدحسین پیوندی در تالار قشقایی، «نقطه ویرگول» به کارگردانی امیرسفیری در تالار قشقایی، «قصه های درگوشی» به کارگردانی حسین حیدری پور در تالار سایه، «پروانه و یوغ» به کارگردانی امیرمحمد دشتگلی در تالار سایه و «مجلس شبیه لیربیچاره» به کارگردانی ملیکا رضی در کارگاه نمایش آثاری بودند که طی هفته های گذشته در مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفتند.

شایان ذکراست با پایان یافتن اجرای عمومی این آثار نمایشی ، تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر از روز هشتم تیر ماه میزبان آثار شرکت کننده در نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران – مبارک خواهد بود.




نظرات کاربران