در حال بارگذاری ...
با معرفی گروه اجرایی اعلام شد:

سیدجواد یحیوی و فربد فرهنگ در نمایش «سایه روشن»

نمایش «سایه روشن» به کارگردانی سعیده آجربندیان که قرار است از ۲۳ تیر ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود گروه بازیگران و طراحان خود را معرفی کرد.

این نمایش اجرایی از نمایشنامه آسمان پا به ماه نوشته سعیده آجربندیان است که با پیوستن سید جواد یحیوی و فربد فرهنگ از 23 تیر در تالار سایه روی صحنه می رود.

در این نمایش بازیگرانی همچون سیدجواد یحیوی، فائقه شلالوند، فربد فرهنگ، سحر گلشیرازی، مهرا افرادی، معصومه خیامدار در آن ایفای نقش می کنند.

سید جواد یحیوی که از سال 91 حضور فعال بر صحنه تئاتر داشته و در نمایش های متعددی همچون عشق اتفاقی نیست که بیفتد ،کشتی 126، هر کس با تنهایی‌اش، پسران آفتاب، در اینجا، زمستان 66 ، تراس، پروین ، برلینگتون ، اهل هوا و ... توانایی خود در بازی روی صحنه تئاتر و نقش های متنوع را نشان داده است.

فربد فرهنگ بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر نیز آثار متعددی همچون عنوان موقت: براش، موی سیاه خرس زخمی، سکرات، آمادیوس، فعل و بسیاری دیگر را در کارنامه فعالیت هنری خود دارد.

تهیه کنندگی این اثر نمایشی را  فاطمه کوهستانی بر عهده دارد.

محمد هادی عطایی و ترانه امیری به عنوان صدا پیشه این نمایش را همراهی می کنند.

در گروه طراحان این نمایش سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، رضا خضرایی طراح نور، مهسا اسماعیل زاده طراح لباس، مصطفی قاهری طراحی و ساخت ویدئو و تیزر، شبنم روزبهانه طراح گریم، بهزاد جاودان فرد طراح حرکت، بهرام شادانفر طراح پوستر و بروشور را بر عهده دارند.

آهنگسازی این نمایش را بهزاد عبدی و مجری طرح نیز محمدحسن درباغی‌فرد هستند. در گروه کارگردانی این نمایش  علیرضا فیروزآبادی، معصومه خیامدار همکاری می کنند.

مدیر روابط‌عمومی این اجرا زهرا شایان فر،عکاس مونا صدر و مشاور رسانه‌ای محمد وفایی، مهدیه‌سادات شاهمرادی از دیگر همکاران این گروه هستند.




نظرات کاربران