در حال بارگذاری ...
به کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی؛

«ژنرال مجهول» به تالار چهارسو می‌آید

نمایش «ژنرال مجهول» با ترجمه فرهاد ناظرزاده کرمانی و کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی از ۲۱ تیرماه در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «ژنرال مجهول» به نویسندگی رنه دُ ابالدیا و ترجمه پروفسور فرهاد ناظرزاده کرمانی برای اولین بار در ایران و در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر به اجرا درمی‌آید و میرعلیرضا دریابیگی طراح، دراماتورژ، کارگردان و تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

در خلاصه این نمایش که با سبک اجرایی خاص و پیچیده‌اش پس از تمرینات فشرده آماده اجرا شده، آمده است که «ژنرال آشیل بولییو دُ شامفور مورون بلندمرتبه‌ترین مقام نظامی با همسرش مارگریت در فضایی با نُه اتاق تو در تو و دوازده درِ زره پوش سنگین و محکم! درست مثل درِ تانک! می‌زیَد؛ هر لحظه ممکن است آغازِ یک پایان باشد؛ پایان زمان برای کره‌ زمین…‌»

این پژوهش، آزمایش و اجرا پس از تجربه موفق «نمایش در ایران» توسط گروه یوونتوس به سرپرستی میرعلیرضا دریابیگی شکل گرفت و مخاطب و گروه اجرایی هر شب با اجرایی متفاوت روبه‌رو خواهند شد.

مروارید جعفری، امیرحسین رضایی، فهیمه شایان‌فر، شهراد قدیری، علیرضا (نیما) قربان‌زاده، علیرضا قیاسوند، سارا مقدم، بهراد محمدی، افسانه نیازی و میرعلیرضا دریابیگی بازیگران/بازی‌سازان این نمایش هستند.

ابراهیم کمالی (مجری طرح)، تینا بخشی (طراح گریم)، رضا جاویدی (عکاس)، محمد رمضانی (مولتی مدیا)، نرگس فلاح‌پسند (نوازنده ویولون سل)، سپهر ادیب‌زاده (طراح دیجیتال)، شقایق صراطی‌ (دوخت لباس و عروسک)، نیما عباسی و دیبا مجد (دستیاران کارگردان)، مینا آشتیانی (منشی صحنه)، علیرضا کاویار و علیرضا گولانی (گروه صحنه)، آرش بهبودی (تبلیغات) و عماد عامری (هماهنگی) در این نمایش میرعلیرضا دریابیگی را همراهی می‌کنند.

این نمایش از ۲۱ تیرماه، ساعت ۱۸:۳۰ اجرای خود را در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز خواهد کرد.




نظرات کاربران