در حال بارگذاری ...
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان خبر داد

آغاز طرح «ممانعت از دستفروشی» در محدوده تئاتر شهر
استقرار ۲۰۰ نیروی شهربان و یگان امداد

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان از آغاز طرح ممانعت از دستفروشی و بساط گستری در اطراف تئاتر شهر و بوستان دانشجو از امروز (دوشنبه) خبر داد.

مسعود رنجبریان در گفت و گو با ایسنا، در تشریح اجرای این طرح گفت: باتوجه به مطالبه شهروندان و تأکیدات اعضای شورای شهر تهران و شهردار تهران از امروز (دوشنبه ۱۹ تیرماه) با توجه به ممنوعیت دستفروشی در اطراف تئاتر شهر با همکاری پلیس و حضور نیروهای شهربان و حریم بان نسبت به آزادسازی حریم تئاتر شهر در قالب اجرای طرح ممانعت از دستفروشی و بساط گستری اقدام خواهد شد.

وی افزود: بی تردید این طرح با محوریت نیروهای شهربان و حریم بان و با همراهی و همکاری  عوامل شهرداری منطقه ۶ و ۱۱  و یگان امداد فراجای تهران انجام می شود و با توجه به مطالبه شهروندان و مدیریت شهری برای ممانعت از دستفروشی در محدوده تئاتر شهر و بوستان دانشجو و برای تحقق این مطالبه این طرح ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در توضیح تعداد نیروهایی که در اجرای این طرح به کار گرفته شده‌اند گفت: امروز ۱۲۰ نفر از نیروهای شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران به همراه ۸۰ نفر از نیروهای یگان امداد پلیس به همراه عوامل شهرداری‌های منطقه ۶ و ۱۱ و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در محدوده برای جلوگیری از بساط گستری و دست فروشی حضور دارند.

وی افزود: تمامی غرفه‌های عرضه اغذیه نیز در محدوده تئاتر شهر جمع آوری شده است و نیروها حدود یک ماه برای پاکسازی کامل در محدوده حضور خواهند داشت و پس از آن نیز نیروهای شهرداری منطقه ۶ و ۱۱ می‌توانند در محدوده نقش آفرین باشند.

وی تاکید کرد: قطعاً در مرحله بعد افرادی که به لحاظ معیشتی دست به دست فروشی می‌زنند شناسایی و در روز بازارها توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل ساماندهی خواهند شد. اولویت اول در ممانعت از بساط گستری محدوده تئاتر شهر و بعد از آن ضلع غربی خیابان ولیعصر و در نهایت ضلع شمالی و امتداد آن تا میدان ولیعصر خواهد بود که از حضور دستفروشان و بساط گستران ممانعت به عمل خواهد آمد.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایسنا، که از صبح امروز در محدوده تئاتر شهر مستقر است اجرای این طرح تا زمان انتشار خبر در کمال آرامش برقرار بوده و از هرگونه بساط گستری و دستفروشی ممانعت شده است.

نسبت به روزهای گذشته آرامش در محدوده حاکم شده و علاوه بر اطراف تئاتر شهر پیاده راه ضلع مقابل تئاتر شهر، زیرگذر و درب مترو نیز خلوت شده و تردد راحت تر انجام می شود اتفاقی که مدتها بود در این محدوده دیده نمی شد و آرامش در این محدوده فراموش شده بود.

 




نظرات کاربران