در حال بارگذاری ...
برای اجرا در تالار اصلی تئاترشهر؛

تاریخ آغاز پیش فروش بلیت نمایش «جریان» اعلام شد/ رونمایی از لوگو تایپ

مرحله پیش فروش بلیت نمایش «جریان» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی در تالار اصلی تئاترشهر از روز جمعه بیست وسوم تیرماه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، مرحله پیش فروش بلیت نمایش «جریان» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی در تالار اصلی تئاترشهر از ساعت 12  روز جمعه بیست وسوم تیرماه در سامانه تیوال آغاز می شود. این در حالی است که همزمان با آغاز فروش بلیت ، از لوگوتایپ نمایش «جریان» با طراحی رامین رستمی نیز رونمایی شد.

«جریان» عنوان یکی از جدیدترین آثارنمایشی تئاتر شهر به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی است که برای اجرا در تالار اصلی مجموعه آماده می شود.

این اثر نمایشی روایتی درباره مصطفی، سردبیر مجله‌ای است که در آن علیه یک جریان می‌نویسد و در پی این اتفاق ماجراهایی پیش می‌آید.

چندی قبل حضور روزبه حصاری در «جریان» قطعی شد تا پس از سال‌ها دوری از صحنه به همراه خسرو احمدی، وحید نفر و الهه شه‌پرست در این نمایش به ایفای نقش بپردازد. ضمن اینکه صالح لواسانی، مازیار مهرگان، مهدی رحیمی‌سده، محمد نیازی، فرزاد تجلی، حسین ثمری و ضحا رجایی (بازیگر خردسال) دیگر بازیگرانی هستند که در «جریان» حضور دارند.

محمد کاظم‌ تبار (مجری طرح) و حسن جودکی (مدیر تولید) این اثر هستند.




نظرات کاربران