در حال بارگذاری ...
میزبانی در تالار سایه تئاترشهر؛

پوستر اصلی نمایش «سایه روشن» رونمایی شد

پوستراصلی نمایش «سایه روشن» نوشته و کارگردانی سعیده آجربندیان در تالار سایه تئاتر شهر با طراحی بهرام شادانفر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، این نمایش که به ارتباط افراد یک خانواده هنری در خلال ماجرای یک سرقت ادبی میپردازد از روز گذشته اجرای خود را در ساعت 18 و در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.

در این نمایش سیدجواد یحیوی، فائقه شلالوند، فربد فرهنگ و سحر گلشیرازی ایفای نقش می کنند.

تهیه کنندگی این اثر نمایشی را  فاطمه کوهستانی و مدیر تولید و برنامه ریزی را محمدحسین درباغی فرد بر عهده دارند. محمدهادی عطایی، مهرا افرادی و ترانه امیری نیز به عنوان صدا همکاری می کنند.

در گروه طراحان این نمایش سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، رضا خضرایی طراح نور، مهسا اسمعیل زاده طراح لباس، مصطفی قاهری طراحی و ساخت تیزر، شبنم روزبهانه طراح گریم، بهزاد جاودان فرد طراح حرکت، بهرام شادانفر طراح پوستر و بروشور و اقلام تبلیغاتی را بر عهده دارند.

آهنگسازی این نمایش را بهزاد عبدی انجام داده است.  در گروه کارگردانی این نمایش نیز علیرضا فیروزآبادی دستیار کارگردان و معصومه خیامدار به عنوان منشی صحنه همکاری می کنند.

مدیر روابط‌عمومی این اجرا زهرا شایان فر،عکاس مونا صدرفریدپور ، مشاور رسانه‌ای محمد وفایی و مهدیه‌سادات شاهمرادی از دیگر همکاران این گروه هستند.

علاقه مندان می توانند بلیت سه روز نخست اجرا که با 20 درصد تخفیف عرضه شده است را از طریق آدرس https://www.tiwall.com/s/sayehroshan5  سایت تیوال تهیه کنند. 

 

 




نظرات کاربران