در حال بارگذاری ...
با انتشار متنی صورت گرفت؛

قدردانی رییس مجموعه تئاتر شهر از خبرنگاران تلاشگر حوزه تئاتر

رئیس مجموعه تئاتر شهر همزمان با فرارسیدن هفدهم مرداد (روز پاسداشت مقام خبرنگار) با نگارش متنی ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) از خبرنگاران تلاشگر حوزه تئاتربرای انعکاس رویدادهای مرتبط با این مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سید محمدجواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر همزمان با فرارسیدن هفدهم مرداد (روز پاسداشت مقام خبرنگار)، با انتشار متنی ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) از خبرنگاران حوزه تئاتر به پاس سالها تلاش و کوشش دلسوزانه و مشفقانه خود برای انعکاس رویدادهای مرتبط با این مجموعه قدردانی کرد.

در متن منتشر شده از سوی سید محمد جوادطاهری آمده است:

پویایی و شکوفایی تئاتر ایران از دیرباز دربرگیرنده مولفه های متفاوت و گوناگونی بوده که در ادوار مختلف به واسطه حضور ارزشمند هنرمندان بزرگوار این سرزمین ، موجب ظهور و بروز آثار ارزشمندی در صحنه های تئاتر شده که هریک همانند نگینی در کهکشان پهناور هنر نمایش، پیش روی مخاطبان فهیم و فرهیخته قرار گرفته است.

مسیری پر از دانایی و آگاهی که اگر حضور شما خبرنگاران عزیز و گرامی نبود ، انعکاس فعالیت های ارزشمند انجام گرفته در تئاتر این سرزمین امری ناممکن می شد.

 دقیقا در همین چارچوب است که ارزش شما بزرگواران و فرهیختگان عرصه رسانه که در سال های اخیر پوشش دهنده رویدادهای مختلف حوزه تئاتر ایران عزیزمان بودید، صد چندان می شود و قدردانی از این گستره فعالیتی شما عزیزان، برای ما سخت و دشوار تر.

آنچه انگیزه بنده و همکارانم را برای پاسداشت و نکوداشت شما اهالی محترم رسانه مضاعف می کند، همراهی مهربانانه ، تلاشگرانه، منتقدانه و صمیمانه شما عزیزان گرانمایه در ادوار مختلف فعالیت های مجموعه تئاتر شهر است،  همراهی که مایه افتخار و مباهات ماست. یک دوستی و مهربانی دارای قدمت که فرا رسیدن روز خبرنگار فقط بهانه ای برای ستایش و تکریم دوباره شما فرهیختگان ارجمندی است که حضور پرمهرتان تا همیشه مایه مباهات و دلگرمی ماست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و گرامیداشت خبرنگاران شهید نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرارسیدن «روزنکوداشت مقام خبرنگار» را به شما برادران و خواهران تلاشگر عرصه رسانه ، به ویژه خبرنگاران ارجمند حوزه تئاتر تبریک عرض نموده و از پروردگار مهربان آرزومند روزهایی مملو از برکت و سلامتی برای تک تک شما عزیزان هستم.

ارادتمند . سید محمد جواد طاهری




نظرات کاربران