در حال بارگذاری ...
اطلاعیه تئاتر شهر؛

«حرفه ای» و «ساپو» 20 مرداد به صحنه نمی روند
تعطیلی اجرای دوم «هیدن»

نمایش‌هایی که ساعت اجرای آنها بعد ازاذان مغرب و عشای روز جمعه ۲۰ مردادماه در مجموعه تئاتر شهر برنامه ریزی شده، به دلیل تقارن با شب شهادت امام زین العابدین (ع) به صحنه نمی روند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش های «حرفه ای» به کارگردانی وحید منتظری در تالار چهارسو، «ساپو» به کارگردانی محمد امین سعدی در تالار سایه واجرای دوم نمایش «هیدن» به کارگردانی کوروش شاهونه در تالار قشقایی تئاتر شهر روز جمعه بیستم مردادماه به دلیل تقارن با شب شهادت امام زین العابدین (ع) به صحنه نمی روند.

بر اساس این گزارش نمایش «سلول شخصی» به کارگردانی امیرحسین آلادپوش که به مناسبت ایام سوگواری محرم و صفر در تالار اصلی پیش روی مخاطبان قرار گرفته، روز جمعه بیستم مرداد ماه به اجرای خود ادامه می دهد.  

هم اکنون نمایش های «جریان» به کارگردانی علیرضا معروفی و «سلول شخصی» به کارگردانی امیرحسین آلادپوش در تالار اصلی، «ژنرال مجهول» به کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی و «حرفه ای» به کارگردانی وحید منتظری در تالار چهارسو، «هیدن» به کارگردانی کوروش شاهونه در تالار قشقایی ، «سایه روشن» به کارگردانی سعیده آجربندیان و «ساپو» به کارگردانی محمد امین سعدی در تالار سایه، و «شازده کوچولو 2023» به کارگردانی نیما گودرزی در کارگاه نمایش تئاتر شهر پذیرای مخاطبان تئاتر هستند.




نظرات کاربران