در حال بارگذاری ...
پنجشنبه نوزدهم مرداد ماه صورت گرفت؛

«ساپو» و «شازده کوچولو2023» دربرنامه رادیویی«تئاترشهر» معرفی شدند

نویسنده و کارگردان نمایش «ساپو» و طراح و کارگردان نمایش «شازده کوچولو۲۰۲۳» عصر روزپنجشنبه نوزدهم مردادماه با حضور در برنامه رادیویی «تئاترشهر» رادیونمایش به معرفی این آثار نمایشی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، محمد امین سعدی نویسنده و کارگردان نمایش «ساپو» و نیما گودرزی طراح و کارگردان نمایش «شازده کوچولو2023» عصر روزپنجشنبه نوزدهم مردادماه با حضور در برنامه رادیویی «تئاترشهر» رادیونمایش به معرفی این آثار نمایشی پرمخاطب پرداختند.

در نمایش «ساپو» به نویسندگی و کارگردانی محمدامین سعدی که با شروع اجراهای خود، با استقبال مخاطبان مواجه شده، علیرضا ‌حسن‌پور، مهسا الله‌یاری، آرزو ‌حیدری، یاسمن ‌افروند، نادیا ‌آئین و ماهک ‌احمدی‌پناه به عنوان بازیگر حضوردارند.

این اثر نمایشی هر روز ساعت 20:15 به مدت زمان 60 دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

نمایش «شازده کوچولو2023» به طراحی وکارگردانی نیما گودرزی وبازی محمدصادق اسدی، شاهین بامداد، مریم تولایی، الهام زارعی، نیما گودرزی هم که این روزها با استقبال مخاطبان مواجه شده، هر روز ساعت 19:45 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر است.

برنامه رادیویی «تئاترشهر» در قالب پروژه مشترک اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه تئاتر شهر به تهیه کنندگی علی بهرامی روزهای پنجشنبه هر هفته به صورت زنده و مستقیم از ساعت 17 تا 18 از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر راهی آنتن شبکه رادیویی نمایش می شود.




نظرات کاربران