در حال بارگذاری ...
جمعه 14 مهرماه و همزمان با درگذشت هنرمند پیشکسوت

اجراهای مجموعه تئاترشهر به آتیلا پسیانی تقدیم شد

اجرای شش نمایش و یک نمایشنامه‌خوانی مجموعه تئاترشهر، شب گذشته، جمعه ۱۴ مهرماه، همزمان با درگذشت آتیلا پسیانی به او تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر،‌ کارگردانان شش نمایشی که شب گذشته(14 مهرماه) در مجموعه تئاترشهر و در تالارهای چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش روی صحنه بودند، همچنین یک نمایشنامه‌خوانی در تالار مشاهیر،‌ به آتیلا پسیانی و تأثیر این هنرمند بر هنر تئاتر تقدیم شد.
نمایش‌های «در انتظار گودو» به کارگردانی مازیار لرستانی، «سوسمار» به کارگردانی رحمت امینی و با حضور اکبر عبدی و حمید جبلی،‌ نمایش «هیدن» به کارگردانی کوروش شاهونه و حضور صدرالدین زاهدی، نمایش «تفنگ‌های کارار» به کارگردانی بهروز سروعلیشاهی، نمایش «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی و نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به کارگردانی مجید شکری و نمایشنامه خوانی«یلدای سرد و باشکوه استاد محمود راد» نوشته غلامحسین دولت آبادی و آراز بارسقیان به کارگردانی امین اکبری‌نسب، در اجراهای شب گذشته خود، یاد آتیلا پسیانی را پس از اجرای خود گرامی داشتند.
آتیل پسیانی آخرین بار سال 1398 نمایش «قهوه قجری» را در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه برد اما پس از چند اجرا به دلیل شیوع ویروس کرونا،‌ اجرای خود را به زمان دیگری موکول کرد ولی بیماری سرطان به او مجال اجرای مجدد نمایش را نداد.




نظرات کاربران