در حال بارگذاری ...

بچه‌ها را به تماشای «مامان» نیاورید!

الهام محمودی که به زودی نمایش عروسکی «مامان» را روی صحنه می‌برد، تاکید دارد که این نمایش ویژه تماشاگران بزرگسال اجرا می‌شود و مخاطبان آن گروه سنی بالای ۱۴ سال هستند.

به گزارش روابط عمومی تئاتر شهر و به نقل از سرویس فرهنگی و هنری ایسنا، این کارگردان که پیش از این نمایش خود را در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک اجرا کرده بود، در گفتگو با ایسنا توضیحاتی درباره این اثر نمایشی ارایه کرد و خبر داد که این نمایش از ۸ آبان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند.

او درباره محتوای نمایش خود توضیح داد: نمایش «مامان» درباره رابطه یک مادر و پسر است و به مسئولیت ما به عنوان فرزند در قبال پدر و مادرمان می‌پردازد، اینکه ما به عنوان فرزند، تا چه حد می‌توانیم در کنار پدر و مادر خود باشیم و تا چه حد می‌توانیم به زندگی خود بپردازیم. اینها همه انتخاب‌های ماست.

محمودی با اشاره به اینکه این نمایش ویژه مخاطبان بزرگسال روی صحنه می‌رود، افزود: دوست داشتم نمایشی برای تماشاگران بزرگسال اجرا کنم تا به نوعی بدنه عمومی جامعه را با تئاتر عروسکی بزرگسال آشنا کند.  

نمایش «مامان» پیش از این در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک روی صحنه رفت و جوایز بهترین متن و بهترین موسیقی را گرفت و در بخش‌های کارگردانی، ساخت عروسک، بازی‌دهندگی تقدیر شد و جایزه ویژه را هم دریافت کرد.

گروه اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:

نویسنده و کارگردان: الهام محمودی، عروسک‌ساز: رویا ناصری، طراح دکور: امیر زاغری، موسیقی: حامد محمودی و پارسا شمالی، بازی‌دهندگان عروسک: رویا ناصری، مرجان نامورآزاد، علی باروتی، صبا قدیمی، معصومه آرواز، دستیار کارگردان: ساناز جلوه ده، زهرا صارمی، صداپیشگان: ملیحه شبانیان، رویا ناصری، علی باروتی.




نظرات کاربران