در حال بارگذاری ...
عصر روز هشتم آبان ماه در مجموع تئاترشهر برگزار شد؛

رونمایی از کتاب نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک
*رایزنی برای دبیری دوباره هادی حجازی‌فر*

کتاب نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران با مدیر مسئولی هادی حجازی‌فر، عصر روز دوشنبه ۸ آبان‌ماه در کافه چهارسوی تئاتر شهر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ مراسم رونمایی از کتاب نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک، عصر روز دوشنبه، هشتم آبان ماه با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، سید محمد جواد طاهری رییس تئاترشهر و هادی حجازی‌فر، دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک برگزار شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان نمایش عروسکی و علاقه‌مندان در محل کافه تریای چهارسوی تئاتر شهر برگزار شد؛ مدیرکل هنرهای نمایشی پس از امضای کتاب جشنوار عروسکی، ضمن تشکر از دست اندکاران تنظیم و چاپ کتاب گفت: چاپ این اثر می‌تواند رویداد مهمی همچون جشنواره عروسکی را در اذهان ماندگار کند و در آینده مرجع موثقی برای مطالعه شفاهی آثار راه‌یافته به جشنواره باشد.
کاظم نظری همچنین از هادی حجازی‌فر و هنرمندان این عرصه قدردانی کرد و اظهار داشت: بابت برگزاری نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی از هادی حجازی‌فر و هنرمندان این عرصه تشکر می‌کنم و با توجه به برگزاری موفق دوره قبل، سعی می‌کنم برای دوره آینده برگزاری جشنواره هم این مسوولیت را بره عهده هادی حجازی‌فر قرار دهیم.  
هادی حجازی فرهادی حجازی‌فر دبیر جشنواره عروسکی و مدیرمسئول کتاب نیز با بیان اینکه انتشار کتاب با هدف افزایش کیفیت تصویری نسبت به سایر ادوار، با اندکی تأخیر انجام شد، گفت: دلیل تاخیر در رسیدن کتاب جشنواره عروسکی، افزایش کیفیت تصویری بود. مهمترین مرجع مکتوب جشنواره‌ها، کتب چاپ شده این رویدادهاست که می‌تواند منبع موثقی برای علاقه‌مندان و محققان باشد.
حجازی‌فر با اعلام اینکه نسخه الکترونیکی این کتاب نیز آماده شده و در دسترس است افزود : تا کنون نسخه الکترونیکی کتاب بر روی سایت جشنواره بارگزاری شده و به زودی بر روی درگاه الکترونیکی سایت ایران تئاتر نیز بازنشر می شود.
وی همچنین ضمن تشکر از ریاست مجموعه تئاترشهر، خاطر نشان کرد: بر طبق توافق با سید محمدجواد طاهری،‌ سه اثر برگزیده جشنواره در بخش بزرگسالان نوزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی در تئاتر شهر و تا پایان امسال،‌ روی صحنه می روند که نمایش «مامان» اولین اثر از این سه اثر است




نظرات کاربران