در حال بارگذاری ...
نمایش «فردریک» حمیدرضا نعیمی از 7 آذرماه در تئاترشهر به صحنه می‌رود

سرگذشت بازیگری افسانه‌ای در سالن اصلی تئاترشهر

نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی، از ۷ آذرماه در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت، ترجمه شهلا حائری و کارگردانی حمیدرضا نعیمی از 7 آذرماه در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می‌رود.
حمیدرضا نعیمی، بهناز نازی، امیرکربلایی‌زاده، کتانه افشاری‌نژاد، کامبیز امینی، جوانه دلشاد، رضا جهانی، رضا داوودوندی، ایمان سلگی، صالح لواسانی، محمدامین پازوکی، فرهاد قدیم‌خانی، مریم صدری، آرمین یعقوبی، علی صادقی، ارسلان شباهنگ، سجاد حیدریه، مهران اکبری، احمدرضا میر رجبی و محمدحسین خلج در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. همچنین شیدا ‌منوچهری ‌نائینی به عنوان مجری طرح با نعیمی در این نمایش همکاری دارد.
«فردریک» سرگذشت ستاره‌ بازیگریِ تئاترِ بولوار در پاریس و فرانسه‌ قرنِ نوزدهم است. فردریک لومتر، بازیگری افسانه‌ای است که تمامِ نقش‌ها و ژانرها را آزموده است. او میلی سیری‌ناپذیر برای بازیگری دارد؛ از لذاتِ زندگی چیزی نیست که تجربه نکرده باشد اما چند ماهی است که در میانِ تماشاگران متوجه دو چشمِ میشی‌رنگ می‌شود که در تاریکی فضای سالنِ نمایش، می‌درخشند و این سرآغازِ نمایشنامه‌ اریک امانوئل اشمیت است.
بلیت فروشی نمایش «فردریک» از ساعت 12 روز 27 آبان‌ماه آغاز می‌شود و قرار است نمایش از 7 آذرماه ساعت 19 ، با مدت زمان 150 دقیقه و قیمت بلیت 100 تا 200 هزار تومان اجرای خود را آغاز کند.

 




نظرات کاربران