در حال بارگذاری ...
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خبر داد:

ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر(عج)

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: این کار تا نیمه دی ماه اجرایی و عملیاتی می‌شود.

 

                                        
به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین نظری روز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: موضوع جابجایی مکان فعالیت دستفروشان در جلسه هماهنگی برنامه ریزی شده و با توجه به اینکه مکان فعلی موجب نارضایتی شهروندان شده قرار شد تا نیمه دی ماه این کار اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال که مصادف با ایام دهه مبارک فجر و بهار طبیعت است هشت تحول در حوزه خدمات شهری روی می‌دهد، افزود: با تاکیدات شهردار تهران قرار است در حوزه‌های نگهداشت شهر، آمادگی مدیریت شهری در زمان بارندگی، تغییر چهره شهری با محوریت نورپردازی و رنگ اقداماتی انجام شود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: افزایش میادین میوه و تره بار و همچنین توسعه این بازارچه‌ها در مناطق، نگهداشت فضای سبز و همچنین ساماندهی دستفروشان و همچنین ارتقای سطح ایمنی با محوریت سازمان آتش نشانی و همچنین ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون از دیگر اقداماتی است که باید در فصل زمستان و ایام پایانی سال انجام شود.

وی با بیان اینکه خواسته‌های مردم افزایش کیفیت و سطح خدمات در میادین میوه و تره بار است، یادآور شد: تلاش داریم با آموزش سطح برخورد کارکنان میادین میوه و تره بار را افزایش دهیم ضمن اینکه این میادین به چرخ‌های دستی برای افزایش خدمت مجهز شدند.




نظرات کاربران