در حال بارگذاری ...

وعده وزیر ارشاد برای اجرای طرح تعیین حریم تئاتر شهر در یک سال آینده

وزیر ارشاد اسلامی با بیان اینکه نقدینگی اجرای طرح تعیین حریم تئاترشهر تامین شده، اضافه کرد از هر فعالیتی که منجر به رونق فرهنگ و هنر بشود، حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه تعیین حریم مجموعه تئاترشهر در جمع خبرنگاران افزود: سال‌ها به دلیل وضعیت اطراف تئاتر شهر در زمینه امنیت مخاطبان و هنرمندان دچار نگرانی‌هایی بودیم و خوشبختانه در همین فاصله، دوستان من همت و کمک کردند این کار (تعیین حریم) اتفاق بیفتد. امیدوارم این کار آغاز برطرف شدن یک دغدغه بزرگ اهالی فرهنگ و هنر باشد.

او هنرمندان تئاتر را از شریف‌ترین و اصیل‌ترین اقشار هنری ما دانست و افزود: اغلب هنرمندانی که امروزه در تلویزیون و سینما فعالیت می‌کنند، از تئاتر کار را شروع کرده‌اند.

وزیر ارشاد با تاکید بر اینکه بنای ما در وزارت ارشاد حمایت جدی از هنرمندان عرصه تئاتر است، ادامه داد: از هر موضوعی که به رونق بیشتر هنر منجر شود، حمایت می‌کنیم و هیچ محدودیتی نداریم. نگاه کوتاه‌بینانه که اهالی هنر را دچار مشکل کند، در میان همکاران من وجود ندارد مگر جایی که اصل کار دچار خدشه شود که حتما مراقبت می‌کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز بهترین بچه‌های فرهنگ و هنر در بخش تئاتر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کار هستند و در تمام مجموعه‌های هنری که در اختیار داریم، بهترین بچه‌های تئاتر کار را در اختیار دارند.

او درباره زمان‌بندی اجرای پروژه تعیین حریم تئاتر شهر توضیح داد: زمان بندی‌اش روشن است. دوستان من زمان بندی یک ساله را اعلام کردند که از امروز شروع می‌شود. حرف من این بود که با سرعت بیشتری انجام بشود البته با رعایت حفظ کیفیت. ما همه نقدینگی کار را در اختیار همکاران پیمانکار قرار داده‌ایم و ان شاالله این کار جلوی چشم همه اهالی فرهنگ هنر و مردم انجام می‌شود.

وزیر ارشاد اضافه کرد: کار فرهنگ و هنر و سینما و تئاتر را محدود به این محدوه تهران نمی‌کنیم (محدوده چهارراه ولیعصر). این منطقه تهران نمادین است که باید بهترین‌ها در آن کار کنند ولی فرهنگ و هنر باید در همه ایران باشد، هنر نزد ایرانیان است و بس!




نظرات کاربران