در حال بارگذاری ...
...

تغییر ساعت اجرای یک نمایش در تئاترشهر

تغییر ساعت اجرای یک نمایش در تئاترشهر

نمایش «توو» به کارگردانی محمدمتین اوجانی با تغییر ساعت اجرا از ۱۸:۳۰ به ۲۰ در سالن چهارسو میزبان مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی تئاترشهر، نمایش «توو» به کارگردانی محمدمتین اوجانی و با بازی هدا ناصح و محمدمتین اوجانی که از روز دوشنبه 7 خردادماه در سالن چهارسو به صحنه رفته است در 5 اجرا پایانی خود با تغییر زمان اجرا از ساعت 20 میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان است.

این نمایش طی مدت 18 اجرا با بیش از 900 مخاطب مطابق با جدول زمان‌بندی مجموعه تئاتر شهر تا روز جمعه 8 تیرماه به روی صحنه خواهد رفت.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از:

مجری طرح: روناک ‌برخوردار، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مریم ‌نورالدینی، طراح پوستر و لوگو تایپ: مهدی ‌رایگانی، طراح نور: رضا ‌خضرایی، طراح صحنه و لباس: محمدمتین ‌اوجانی، طراح گریم: کامبیز ‌مومن ‌خانی، مجری گریم: فرناز مرتضوی نورپرداز: مصطفی ‌جلمبادانی، صدابردار: علیرضا ‌هدایتی، عکاس: محیا ‌اوجانی، مدیر تبلیغات و رسانه: محسن ‌بیده، ساخت تیزر و موشن گرافی: امیرحسین ‌نجاح، مدیر صحنه: محمد قربانی و دستیار صحنه: محمدرضا نجف پور.

در خلاصه این نمایش آمده است: «شما هم میخواین برید توو؟ دیگه مثل قدیما نیست، خیلی سخت شده توو رفتن، باید پیگیر بود.»

محمدمتین اوجانی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی از دانشکده هنر و معماری با گرایش کارگردانی و بازیگری و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت رسانه است. وی نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های چون «رهایی از شائولین»، «نئاندرتال ها»، «مرگ هیتلر به روایت تلفنچی» را در کارنامه دارد.

اوجانی در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر با نمایش «رهایی از شائولین» در بخش علاوه فجر موردتقدیر قرارگرفته بود.