در حال بارگذاری ...

مجموعه تئاترشهر و اجرای پنج اثر نمایشی تازه

مجموعه تئاترشهر تهران در نیم فصل نخست کاری خود با اجرای پنج اثر جدید به فعالیت سال 88 خود ادامه می دهد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، سالن اصلی پس از اجرای نمایش "رؤیاهای خلیج فارس" که با کارگردانی "امیر دژاکام" اجرا می شود، پذیرای نمایش "شعله در زمهریر" نوشته "یاسین حجازی" است که با کارگردانی "محمدرضا مداحیان" اجرا خواهدشد.

همچنین سالن چهارسو پس از نمایش "کشتی شیطان" که با نویسندگی و کارگردانی "آتیلا پسیانی" اجرا می شود، به استقبال نمایش "مادر مانده، ما درمانده" با نویسندگی "حمیدرضا آذرنگ" و کارگردانی مشترک  "حمیدرضا آذرنگ" و "نیما دهقان" می رود.

سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر نیز پس از ارایه نمایش "پشت کلانتری، کوچه اول، تیر چراغ برق" که با نویسندگی"علی اصغری" و کارگردانی"فرشاد منظوفی نیا" اجرا می شود، پذیرای نمایش "خرمشهر11" نوشته و کار "اصغر خلیلی"  خواهدبود.

سالن سایه نیز پس از اجرای نمایش "بخوان" که با طراحی و کارگردانی "عاطفه تهرانی" روی صحنه است، نمایش "قهوه ای – طلایی" نوشته مشترک "هوشنگ هیهاوند" و "فارس باقری" و کارگردانی "هوشنگ هیهاوند" را به تماشاگران خود ارایه می کند.

همچنین کارگاه نمایش پس از اجرای "علی بابا و چهل دزد بغداد" نوشته و کار "جواد ذوالفقاری" پذیرای نمایش "عجیب ولی واقعی"  نوشته مشترک "علی اصغری" و "یاسر خاسب" است که با کارگردانی "یاسر خاسب" اجرا خواهدشد.




نظرات کاربران (5)