در حال بارگذاری ...

راپورتچی و پشت پرده تئاتر شهر

همکارعزیزی که خودمان او را ستون پنجم روابط عمومی می دانیم  به  تحریریه آمد و راپورت جالبی داد خبر این بود که استاد " بهرام بیضایی " در مجموعه  تئاتر شهر و در اتاق مدیریت دیده شده است .

البته از چند هفته پیش خبرهایی دال براجرای نمایش وی شنیده شده بود ، و خبر الان هم چندان دست اول نبود اما برای پیگیری آقای "مودب " را راهی راپورت کردیم  با اطلاعاتی که آقای مودب به دست آورد  تنها توانستیم بفهمیم که به زودی استاد نمایشی را به صحنه می برند اما چه متنی به ما هم لو نداده بودند .

استاد در حال رفتن دیده شده بود برای نگرفتن اطلاعات کافی آقای مودب را جریمه کردیم تا فردا با خود شیرینی بیاورد .

 اما امروز استاد "سیاوش تهمورث " هم بطور سری به تئاتر شهر آمده بود استاد با همان چهره جدی و خشنش مشغول گپ زدن با همکارمان" الوند " دیده شده بود از اینکه دوباره کلاه سرمان نرود و حداقل اطلاعاتی کسب کنیم تغییر لباس دادم و اتاق فرماندهی را ترک کردم و به منطقه عملیاتی نزدیک شدم اما با چهره جدی استاد که روبه رو شدم دست و پایم را گم کردم و  تنها توانستم آقای تهمورث را به اتاق فرماندهی دعوت کنم تا گپی با هم بزنیم هر چند حضور همکاران برنامه " در شهر" مانع این مکالمه شد و من مجبور شدم با آنها به محوطه تئاتر شهر بروم و به قول معروف اطلاعات بی اطلاعات ؟......

وقتی هم که برگشتم همه رفته بودند پس با حضور چند تن از همکاران مطبوعاتی و مهندسین طراح سایت و مدیر تئاتر شهر چند دقیقه ای را بطور جدی نشستیم ودر مورد سایت با اهالی رسانه صحبت کردیم .

راستی برای اینکه ازدیگران کم نیاورده باشم گفتم گویا قرار است استاد تهمورث هم  به زودی نمایشی را در تئاتر شهر به صحنه ببرند .

" امرایی"




نظرات کاربران (1)