در حال بارگذاری ...

سیاوش تهمورث: مجموعه تئاترشهر یادآور عظمت تئاتر‌ کشور است

‌سیاوش تهمورث‌ که روز گذشته در مراسم افتتاحیه وب سایت مجموعه تئاترشهر در روابط‌ عمومی این مجموعه حضور پیدا کرد، معتقد است ساخت مجموعه تئاترشهر برای نخستین بار عظمت تئاتری کشور را یادآور شده است  .

به گزارش روز دوشنبه سایت خبری تئاتر شهر  ‌سیاوش تهمورث‌ بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر با اعلام این مطلب به روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر گفت: مجموعه تئاترشهر از سوی سازمان میراث فرهنگی به ثبت رسیده‌ که نشان دهنده درجه اهمیت آن است.
وی در ادامه افزود: کسی حق ندارد حتی تا 400 متر اطراف این مجموعه بنایی بسازد، در حالی که اکنون شاهد ساخت بنایی در ضلع جنوبی آن هستیم و همین امر مرا به یاد عظمت از دست رفته مجموعه تئاترشهر می‌اندازد.
تهمورث که در نخستین نمایش روی صحنه مجموعه تئاترشهر ایفای نقش داشته، اظهار کرد: من در نمایش‌"باغ آلبالو" که با کارگردانی‌ آربی آوانسیان‌ در مجموعه تئاترشهر اجرا شد در نقش‌"یاشا" ایفای نقش داشتم.
این بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر درخصوص سابقه کارگردانی خود در مجموعه تئاترشهر نیز گفت: اولین نمایشی که در تئاترشهر کارگردانی کردم نمایش‌"بر دار شدن حسین ‌بن منصور حلاج" بود که ‌سال 1358 روی صحنه رفت.




نظرات کاربران