در حال بارگذاری ...

تئاتر شهر حال و هوای دیگری دارد

با فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) تئاتر شهر این روزها حال و هوای دیگری به خود گرفته است خصوصا اینکه نمایشی چون "شعله در زمهریر " به کارگردانی محمد رضا مداحیان با مضمون دینی و مذهبی اش در چنین ایامی به شدت مورد استقبال مخاطبان هنر نمایشی خصوصا دوستداران نمایش های دین و مذهبی قرار می گیرد .

به گزارش روز سه شنبه سایت خبری تئاتر شهر  انبوه  تماشاگران از چند ساعت پیش از اجرای نمایش ها درمحوطه باز تئاتر شهر انتظار می کشیدند تا در سالن ها باز شود .

اما در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر کارگردان جوان تئاتر کشور "یاسر خاسب "با نمایش "عجیب ولی واقعی "حضور موثری دارد .

خاسب این دومین بار است که در تئاتر شهر نمایشی را به صحنه می برد اما جالب اینکه نگاه وی‍ژه این کارگردان و بازیگر باعث شده است در همین دو اجرا مخاطبان خاص خود را بیابد و از روز نخست اجرا اثرش با اقبال عمومی مردم رو به رو شود .

 درتالار چهار سو مجموعه تئاتر شهر هم نمایش" مادر مانده" مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است بطوری که در چند روز گذشته علاوه بر صندلی های تالار بسیاری از مخاطبان روی زمین به دیدن این نمایش نشسته بودند مادر مانده را نیما دهقان و حمید آذرنگ مشترکا کارگردانی کرده اند .

 در تالار قشقایی هم نمایش "خرمشهر 11" کار "اصغر خلیلی" به خوبی توانسته است مخاطبان را در مدت اجرا بر صندلی های سالن نگهدارد و مورد استقبال قرار گرفته است خلیلی کارگردان اصفهانی است که در بهار امسال در تئاتر شهر تهران اثرش را به صحنه برده است .

 اما در تالار قشقایی "حمید ابراهیمی "با نمایش "ته خط" حضور دارد با وجود اینکه تبلیغات چندانی برای این نمایش نشده است و دوستان رسانه ای هم چندان خبری از وی منعکس نکرده اند اما ته خط هم با اقبال تماشاگران رو به رو شده است .

البته تا روزهای گرم گرم تئاتر شهر هنوز فاصله است باید منتظر ماند تا روزهای گرم تر تئاتر شهر نزدیک و نزدیک تر شود زیرا به زودی چند کارگردان شاخص ومطرح هم در این مجموعه نمایش های خود را به صحنه خواهند برود .

  

 




نظرات کاربران