در حال بارگذاری ...

تئاتر شهر دررسانه ها/ نمایش‌های تئاتر شهر تا 16 خردادماه روی صحنه می‌مانند

نمایش‌های "شعله در زمهریر"، "مادر مانده"، "خرمشهر 11"، "ته خط" و "عجیب ولی واقعی" به دلیل تمدید اجراها تا 16 خرداد در سالن‌های تئاتر شهر روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش "شعله در زمهریر" کار محمدرضا مداحیان و کاری از گروه "تراب" ساعت 19:30 روی صحنه می‌رود. این نمایش به داستان جوانی می‌پردازد که برحسب تصادف کشته می‌شود و در برزخ با دو نفر از کسانی که در واقعه سوزاندن منزل حضرت فاطمه (س) حضور داشتند برخورد می‌کند.

تالار چهارسو نیز میزبان نمایش "مادر مانده!" حمیدرضا آذرنگ و نیما دهقان است که ساعت 18 اجرا می‌شود. این نمایش که اثری متفاوت از تجربه‌های قبلی گروه دهقان است داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که پس از مرگ مادر بر سر ارث و میراث با هم درگیر شده‌اند. شهرام حقیقت‌دوست، شبنم مقدمی، حمیدرضا آذرنگ، رویا میرعلمی، علیرضا محمدی، آذر خوارزمی و پونه عبدالکریم‌زاده بازیگران این نمایش هستند.

در تالار سایه نمایش "ته خط" حمید ابراهیمی اجرا می‌شود که ساعت 18 روی صحنه می‌رود. این نمایش به داستان یک دزد و پلیس می‌پردازد و دارای فضای طنز و تراژدی است که به صورت بحر طویل نوشته شده است. تالار قشقایی هم میزبان نمایش "خرمشهر 11" اصغر خلیلی است که در فضایی طنز به داستان جنگ تحمیلی و اشغال و آزادسازی خرمشهر می‌پردازد. این نمایش ساعت 18 اجرای خود را آغاز می‌کند.

کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر هفته جاری با میزبانی نمایش "عجیب ولی واقعی" یاسر خاسب به کار خود ادامه می‌دهد که ساعت 19:30 به روی صحنه می‌رود. این نمایش که دارای فضایی فانتزی است دومین تجربه خاسب بعد از اجرای نمایش "هدیه مرموز" در تئاتر شهر است.

سالن‌های چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روزهای هفتم و هشتم و همچنین سیزدهم و چهاردهم خردادماه به دلیل ایام فاطمیه و سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اجرا نخواهند داشت و تنها نمایش "شعله در زمهریر" در این ایام اجرا خواهد شد.




نظرات کاربران